Πέρα από τα πολύχρωμα πορτραίτα, τις πειραματικές ταινίες, το «εκτροφείο» καλλιτεχνικών αλλά και celebrity ζυμώσεων, Factory, απ’ όπου ξεπήδησαν οι Velvet Underground, ο Andy Warhol άφησε το στίγμα του και με το περιοδικό Interview. Ήταν τέλη του 1969 όταν κυκλοφόρησε το πρώτο τεύχος, το οποίο ο Πάπας της Ποπ Αρτ μαζί με τον συνεργάτη του, δημοσιογράφο John Wilcock, πίστευαν ότι θα αφορούσε μόνο τον κύκλο τους στο Μανχάταν.
Γρήγορα το περιοδικό, με τον Bob Colacello στο τιμόνι της αρχισυνταξίας, επικεντρώθηκε σε συνεντεύξεις ανθρώπων της ποπ κουλτούρας, αποτάσσοντας την όποια σοβαροφάνεια, επιβάλλοντας ένα δικό ύφος στο κόνσεπτ των μεγάλων συνεντεύξεων που στις σελίδες του έμοιαζαν να έχουν μία ασταμάτητη και απρόβλεπτη ροή. Από το 1972, υπό το art direction του Richard Bernstein καθιερώθηκε και το χαρακτηριστικό, οπτικό του στυλ. έως το 1989 υπό την καθοδήγηση του Richard Bernstein στα εξώφυλλα (έμεινε στο πόστο του σχεδόν 20 χρόνια), το Interview απέκτησε το χαρακτηριστικό του στυλ. Το οποίο θα ανανέωνε το 2008 ο σπουδαίος Fabien Baron που ανέλαβε ως editorial director. Ήταν η χρονιά που ιδιοκτησιακά το περιοδικό πέρασε στα χέρια του δισεκατομμυριούχου συλλέκτη Peter Brant. Φυσικά, το βασικό του χαρακτηριστικό, οι συνεντεύξεις διάσημων από άλλους διάσημους, συνέχισαν να προκαλούν συζητήσεις.
Μετά την πρόσφατη διακοπή της έκδοσης της έντυπης Village Voice αλλά και της ΝΜΕ, η αυλαία έπεσε δυστυχώς και για το Interview, το οποίο στις 21 Μαΐου ανακοίνωσε πως διακόπτει την σχεδόν 50ετή λειτουργία του, ύστερα από καταγγελίες προβεβλημένων και μη υπαλλήλων του (ανάμεσά τους και ο πολύς Fabien Baron) για χρέη εκατοντάδων χιλιάδων δολαρίων απέναντί τους από τους ιδιοκτήτες, αλλά και κατόπιν μιας κατηγορίας του στυλίστα Karl Templer για σεξουαλικά ανάρμοστη συμπεριφορά.
Η Popaganda κάνει μία αναδρομή στην ιστορία του one of a kind περιοδικού με το παρατσούκλι “The Crystal Ball of Pop” μέσα από 50 εξώφυλλα που άφησαν εποχή