Τα 7 Θανάσιμα Αμαρτήματα του Facebook

Αναλύσαμε τον σατανικό αλγόριθμο που έχει παγιδέψει 2 δισεκατομμύρια ψυχές απευθυνόμενος στις πιο σκοτεινές και ζωώδεις επιθυμίες τους, και παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα της έρευνας στους αναγνώστες της Popaganda, με την παρότρυνση να αγωνιστούν για την σωτηρία της ψυχής τους.  Τα αμαρτήματα αυτά λέγονται θανάσιμα, γιατί σύμφωνα με την εκκλησία μπορούν να στερήσουν την Θεία Χάρη και να οδηγήσουν στην αιώνια καταδίκη της ψυχής του ανθρώπου.

Τα νούμερα που ακολουθούν αποτυπώνουν το κατα προσέγγιση προφίλ ενός μέσου αμαρτωλού που τυγχάνει να είναι friend ή follower.

Αλαζονεία: 80%. Το facebook ως γνήσιο startup της νερντ κουλτούρας καλοβαλμένων φιλελέδων των 00ς, είναι βουτηγμένο μέσα στην υπεροψία της ανωτερότητας του Ινφλουενσερ. Το υπόλοιπο 20% υποφέρει σιωπηλά.

Ζηλοφθονία: 90%. Το σκρολ στο timeline είναι σαν να ξύνεις τις πληγές σου. Το υπόλοιπο 10% κάνει γιόγκα και διαλογίζεται τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα.

Οργή: 95%. Είμαστε θυμωμένοι για όλα με όλους για πάντα. Το υπόλοιπο 5% παίρνει φάρμακα.

Οκνηρία: 98%. Δεν υπάρχει πιο θλιβερό θέαμα από κάποιον που κάνει σκρολ στο κινητό του. Το υπόλοιπο 2% κάνει desktop χρήση.

Απληστία: 100%. Υπάρχει κάποιος που να χορταίνει τα likes;

Λαιμαργία: 60%. Είναι απορίας άξιο γιατί τόσο πολλοί άνθρωποι τους αρέσει να βλέπουν φωτογραφίες με φαγητό. Η μία εξήγηση είναι πως πολύς κόσμος υποσιτίζεται ή κάνει δίαιτα. Η άλλη είναι πως ειδωνίζουν τη γεύση τους μέσω του οπτικού νεύρου το οποίο κι αυτό αμαρτία είναι. 

Λαγνεία: 0%. Εδώ ο Μαρκ δείχνει πόσο πιστός παραμένει στις χριστιανικές αξίες του σύγχρονου δυτικού πολιτισμού. Οι οφθαλμολάγνοι πρέπει να ικανοποιηθούν κρυμμένοι σε άλλες πλατφόρμες ειδικευμένες γι αυτό τον σκοπό.

Σύμφωνα λοιπόν με το αμαρτολόμετρο, οι χρήστες του facebook είναι πολύ πιθανό να στερηθούν την Θεία Χάρη, εκτός κι αν σύμφωνα με την εκκλησία πάντα, εξομολογηθούν τα πάθη τους. 

Ευτυχώς δηλαδή γιατί όπως σιγοτραγουδάνε και οι δαπίτισσες της ΑΣΟΕ: Κάποιες αμαρτίες είναι αμαρτία να μην τις κάνεις.

Σπήλιος Τσακίρης

Share
Published by
Σπήλιος Τσακίρης
Tags: facebook