Ημέρες δόξας και αποθέωσης για τη χαρά και τη γλυκιά μελαγχολία της ζωής στον πραγματικό και φαντασιακό Νέο Κόσμο. Σαν πρωταγωνίστρια του Κασσαβέτη η άγνωστη αμερικανίδα φωτογραφίζεται από έναν Έλληνα – περιπλανώμενο επιστήμονα με ένα μοναδικό φιλμ. Οι Αμερικανοί από τα τέλη του ’50 και στη χρυσή δεκαετία του ’60, απολαμβάνουν ένα πρωτόγνωρο τρόπο ζωής (και κατανάλωσης). Η Eastman Kodak λάνσαρε – ήδη από το 1935 – τα πρώτα έγχρωμα φιλμάκια 35 χιλιοστών για ρεφλέξ ή τηλεμετρικές μηχανές λήψης. Tα «καρούλια» Kodachrome παράγουν ένα «ζεστό» απότέλεσμα, ενώ τα Ektachrome περισσότερο «ψυχρό». Οι προσωπικές στιγμές της ανερχόμενης μεσαίας τάξης αποτελούσαν μέρος μιας συνολικής αφήγησης σε επίπεδο technocolor. Ο George Eastman (ένα ανάλογο του Steve Jobs για τη βιομηχανία της εικόνας), δημιούργησε το 1888 στη Νέα Υερσέυ μια μοναδική σε μέγεθος και επηρεαστικότητα εταιρεία που στις μέρες μας έχει πια αφανιστεί και η κληρονομιά της έχει μετατραπεί (εκτός από την υπέροχη σειρά Mad Men) και σε φιλτράκια των κινητών τηλεφώνων και Apps.
Η φωτογραφία σκαναρίστηκε και διορθώθηκε ελαφρά (αφήνoντας εμφατικά τις οξειδώσεις) από την Αναστασία Βουτυροπούλου που βρήκε και το αρχείο από τον φίλο της William, προγονό και κληρονόμο του Γρηγορίου για την Fosphotos.
Μπορείτε να δείτε τη φωτογραφία στο πλαίσιο του project #Common_People by Popaganda στο φόντο από τις βιτρίνες του Hondos στην Ομόνοια.