Categories: ΚΟΣΜΟΣ

Χρήστες του Twitter στηρίζουν την Σούζαν Σαράντον ανεβάζοντας φωτογραφίες με το στήθος τους

Μεγάλη κινητικότητα παρουσίασε σήμερα ο λογαριασμός της Σούζαν Σαράντον στο Twitter. Ο λογαριασμός της ηθοποιού και ακτιβίστριας είναι γεμάτος από φωτογραφίες με στήθη γυναικών, αλλά και ανδρών, μετά την παρουσίασή της με ένα αποκαλυπτικό κοστούμι στα Screen Actors Guild Awards το Σάββατο.

Οι στυλιστικές επιλογές της 69χρονης Σαράντον έγιναν αντικείμενο ειρωνικών και σκοπτικών σχολίων από τον Πιρς Μόργκαν, που έκανε κριτική στο «αρκετά προκλητικό» συνολάκι της, το οποίο χαρακτήρισε «κακόγουστο» και «ακατάλληλο» για την περίσταση.

Ο πρώην εκδότης του περιοδικού Mirror αντιμετώπισε με σπασμωδικό τρόπο όλες αυτές τις αντιδράσεις και προκάλεσε περισσότερο την οργή με το να προτείνει στις εξοργισμένες φεμινίστριες να σιωπήσουν καθώς η Σούζαν Σαράντον ήθελε να προκαλέσει με το να εμφανιστεί ντυμένη με αυτό τον τρόπο. Ο Μόργκαν από την πλευρά του συνέχισε να δέχεται οργισμένες αντιδράσεις από όλες τις πλευρές κατά τη διάρκεια της ημέρας αλλά τίποτα δεν συγκρίνεται με την απάντηση της Σούζαν Σαράντον μέσα από το προσωπικό της λογαριασμό στο twitter.

https://twitter.com/SusanSarandon/status/695294247424114688

Ακολουθώντας το παράδειγμά της, πλήθος ανθρώπων άρχισαν να κοινοποιούν τις δικές τους «άσεμνες» φωτογραφίες στο προφίλ της αγαπημένης ηθοποιού και σε κάποιες περιπτώσεις και στου Μόργκαν με «χασταγκς» που δείχνουν την αλληλεγγύη τους στο ντεκολτέ.





https://twitter.com/WordsmithJenn/status/695411795419201537

Ο Μόργκαν θέλησε να πει την τελευταία λέξη και την Παρασκευή άρχισε να κάνε retweet σε κάποιες από τις φωτογραφίες. «Ξύπνησα και βρήκα εκατοντάδες tweets με γυναικεία στήθη από φεμινίστριες. Αν κάποιος άντρας έκανε αυτό σε κάποια φεμινίστρια συγγραφέα εκείνη θα απαιτούσε τη σύλληψή του. Εγώ απλά γέλασα. Δεν θα αργήσει η στιγμή που οι ναζί του φεμινισμού θα αρχίσουν να μου επιτίθενται ως σεξιστή επειδή αναπαρήγαγα τις φωτογραφίες που άλλες συντρόφισσες φεμινίστριες μου έστειλαν».

Θοδωρής Χονδρόγιαννος

Share
Published by
Θοδωρής Χονδρόγιαννος