Αθήνα, 8 Φεβρουαρίου 2019 -Το φιλόδοξο project «Unseen Greece by 20 Mates», στο πλαίσιο του οποίου 20 επιφανείς Έλληνες instagrammers φωτογράφησαν την αθέατη πλευρά της Ελλάδας, ολοκληρώθηκε με την παράδοση 500 εικόνων υψηλής αισθητικής αξίας στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού.
Σκοπός του project ήταν η ανάδειξη και προώθηση της αθέατης πλευράς της Ελλάδας, μέσα από την σύγχρονη και συχνά διαφορετική ματιά Ελλήνων, ερασιτεχνών και μη, φωτογράφων του Instagram χρησιμοποιώντας το νέο Smartphone Huawei Mate20 Pro με την δύναμη της διπλής Τεχνητής Νοημοσύνης και την τριπλή κάμερα Leica.
Και ενώ το αρχικό πλάνο προέβλεπε την παράδοση 200 εικόνων, τελικά, λόγω του υπερβάλλοντος ζήλου από πλευράς των φωτογράφων και του υψηλού επιπέδου του υλικού, τελικά παραδόθηκαν 500 εικόνες!
Οι φωτογραφίες από σήμερα ξεκινούν το ταξίδι τους στον κόσμο, αφού θα χρησιμοποιηθούν ως υλικό για τις social media καμπάνιες του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, ενώ μέρος αυτών θα κάνει ντεμπούτο στην μεγάλη τουριστική έκθεση ΙΤΒ-BERLIN, η οποία ανοίγει τις πύλες της σε ένα μήνα στο Βερολίνο.
O ο κ. Χαράλαμπος Καρίμαλης, Πρόεδρος του Eλληνικού Οργανισμού Τουρισμού, υποδέχτηκε το υλικό με την εξής δήλωση: «Ευχαριστούμε θερμά την Huawei που με τις 500 φωτογραφίες του Unseen Greece ενισχύει σημαντικά την στρατηγική Greece 365 που έχουμε επιλέξει για την προβολή της πατρίδας μας τα τελευταία χρόνια. Στόχος του ΕΟΤ είναι να προχωρήσει πέρα από τις παραδοσιακές απεικονίσεις και να αναδείξει τις πλούσιες, μοναδικές και γνήσιες εμπειρίες που έχει να προσφέρει η Ελλάδα στους επισκέπτες της. Τα σπάνιας ομορφιάς και αισθητικής τοπία, πορτραίτα και στιγμιότυπα που απαθανάτισαν οι Έλληνες Instagrammers για λογαριασμό του Unseen Greece αποτελούν ουσιαστικά ένα διαβατήριο για όλους, Έλληνες και ξένους, σε αυτή την αθέατη, άγνωστη και ανεξερεύνητη Ελλάδα».
Από την πλευρά της Huawei, το υλικό παρέδωσαν στον κ. Καρίμαλη η κα. Αναστασία Καραμπουρνιώτη Marketing Manager και ο κ. Πέτρος Δρακόπουλος, Senior Marketing Manager και της Huawei. Ο κ. Δρακόπουλος υπογράμμισε: «Είναι τιμή για εμάς στην Huawei Greece να συνδεθούμε τόσο στενά και ουσιαστικά με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού. Μέσω του Unseen Greece, αξιοποιήσαμε τις πραγματικά συγκλονιστικές φωτογραφικές δυνατότητες του Huawei Mate 20 Pro για να δημιουργήσουμε περιεχόμενο που θα κάνει τους Έλληνες περήφανους για την ομορφιά του τόπου τους. Χαιρόμαστε πολύ που οι φωτογραφίες αυτές, μέσω της παρουσίας τους στα περίπτερα του ΕΟΤ στις κατά τόπους εκθέσεις, θα αναδείξουν την αθέατη πλευρά της Ελλάδας και θα προσελκύσουν επισκέπτες να την ανακαλύψουν και οι ίδιοι από κοντά».
Σχετικά με τη Huawei
Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της Huawei διατίθενται σε περισσότερες από 170 χώρες και χρησιμοποιούνται από το 1/3 του παγκόσμιου πληθυσμού. Η εταιρεία διαθέτει 14 κέντρα Έρευνας και Ανάπτυξης (R&D) σε Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, Γερμανία, Σουηδία, Ρωσία, Ινδία και Κίνα. Το Huawei Consumer BG είναι ένας από τους τρεις πυλώνες της Huawei και καλύπτει την παραγωγή smartphones, PC, tablets, wearables, υπηρεσίες cloud, κλπ. Το παγκόσμιο δίκτυο της Huawei, χτίστηκε μέσα σε σχεδόν 30 χρόνια εξειδίκευσης στη βιομηχανία των τηλεπικοινωνιών και είναι προσηλωμένο στην παραγωγή και διάθεση των τελευταίων τεχνολογικών επιτευγμάτων στους πελάτες της, σε όλο τον κόσμο.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Huawei Consumer Business Group επισκεφθείτε τον διαδικτυακό τόπο της Huawei.