Έρχεεται και στην Ελλάδα η Uber, η εταιρεία που μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας της, προσφέρει υπηρεσίες ανάλογες με αυτές του ταξί. Μέσω μίας εφαρμογής για σμάρτφον, ο υποψήφιος πελάτης μπορεί να καλέσει έναν υποψήφιο οδηγό για να τον μεταφέρει εκεί που επιθυμεί. Μέχρι εδώ δεν φαίνεται διαφέρει σε κάτι από τα παραδοσιακά ταξί, ειδικά αυτά που έχουν ενταχθεί στο σύστημα κάποιας από τις διάφορες εφαρμογές που υπάρχουν εδώ και καιρό και στην ελληνική αγορά, όπως το Taxibeat και το Taxiplon. Η διαφορά όμως έγκειται στο ότι προκειμένου να ενταχθεί κάποιος οδηγός στο σύστημα της Uber, δεν είναι αναγκαίο να κατέχει άδεια ταξί, αλλά μπορεί να είναι ένας απλός ιδιώτης, κάτοχος αυτοκινήτου, κάτι που έχει προκαλέσει τη δυσαρέσκεια των ταξιτζήδων σε κάθε πόλη όπου η Uber επεκτείνει τις δραστηριότητές της, καθώς δημιουργεί ανταγωνισμό με οδηγούς που δεν έχουν καταβάλει την επιπλέον επένδυση -χρόνου και χρημάτων- που συνήθως απαιτείται, ειδικά στις ευρωπαϊκές χώρες, για την απόκτηση της άδειας ταξί. Επίσης, στο βαθμό που σε ορισμένες αγορές η Uber προχωρά απλά στο ταίριασμα οδηγού και επιβάτη, αφήνοντας τη συνεννόηση περί κόστους στους ίδιους, πρόβλημα ανακύπτει με τα διαφυγόντα κρατικά έσοδα, καθώς η συναλλαγή δε γίνεται να φορολογηθεί.
Προς το παρόν, στο σάιτ της Uber, έκαναν την εμφάνισή τους αγγελίες για οδηγούς και μία θέση για operations & logistics manager ενώ τον Ιούλιο είχαν εμφανιστεί θέσεις που αφορούσαν στον γενικό υπεύθυνο λειτουργίας της εταιρείας (general manager) και η άλλη στον υπεύθυνο μάρκετινγκ και διαχείρισης της δημόσιας και στα κοινωνικά δίκτυα παρουσίας της υπηρεσίας (community manager) για την πόλη της Αθήνας.