Ένας Άγγλος ο Graeme Gerard Halliday και μια Ελληνίδα η Χαρά Πιπερίδου παρουσιάζουν το Trans-cending to the void στις 27 Σεπτεμβρίου στο Thames Side Studios στο Γούλιτς, στο νοτιοανατολικό Λονδίνο.
Είναι σπάνιο για δύο καλλιτέχνες να μοιράζονται κοινές ιδεολογικές θέσεις, όταν μάλιστα σε αυτές εμπλέκεται ο ρόλος της οργανικής ζωής στην «μετα-ανθρώπινη» κοινωνία.
Hara Piperidou, Installation: “Objection to Dictation”, dimensions variable, mixed media, 2016
Οι μορφολογικές φόρμες της Χαράς Πιπερίδου βρίσκονται υπό μετασχηματισμό, είναι επιφάνειες εγγραφής συμβάντων που εκκινούν από το παγκόσμιο κοινωνικοπολιτικό γίγνεσθαι. Μας φέρουν αντιμέτωπους με την ίδια την ουσία της ανθρώπινης οντότητας, έναν τόπο στον οποίο αντί για προστατευτικά περιβλήματα δεσπόζουν
«σώματα» δέσμια της πραγματικότητας, μορφές υπό το φάσμα ενός υπαρξιακού τραύματος. Έτσι αντί για οντότητες κυριαρχούν συστήματα «μηχανισμών» αντηχώντας τη
Φουκωϊκή σκέψη.
Τα cyborgs (κυβόργια) του Graeme Gerard Halliday στερούνται κάθε ίχνος ανθρώπινης υπόστασης. Πρόκειται για ένα είδος μαρτυρίας των δεινών του ανθρώπου ενάντια στην έννοια του κατασκευασμένου. Εκτός από τη συμβολική φύση της δουλειάς του, τα κυβόργια επιφορτίζονται του ερωτήματος «Τι συμβαίνει μετά; όταν στη σάρκα διεισδύει το μεταλλικό στοιχείο, όταν τα ηλεκτρονικά κυκλώματα αντικαθιστούν τις φλέβες;»
Το αποτέλεσμα είναι μια πρόκληση για το θεατή, εφόσον αποδομείται η υπολειμματική αυτοεικόνα, καθώς οι μορφές του απεικονίζονται σε οδυνηρώς οικεία στάδια της ζωής.