Categories: ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Πρέπει να αντιγράψεις αυτήν την To-Do λίστα που μετράει 100 χρόνια ζωής

Αχ, 2016 και έχεις τόσο αυξημένη παραγωγικότητα με τις τόσες εφαρμογές, τα ημερολόγια και τρομακτικά οργανωμένα τετράδια με τις λίστες πραγμάτων που πρέπει να γίνουν. Κι όμως η σύγχρονη εποχή δεν ήταν αυτή που εφηύρε την ενασχόληση με την οργάνωση του χρόνου, ούτε και έχει προσδιορίσει τον καλύτερο τρόπο να επιτευχθεί αυτό.

Όπως σημειώνει η Fast Company, ίσως να αξίζει να δανειστούμε μια ιδέα ενός αιώνα πριν: την μέθοδο Ivy Lee. Πήρε το όνομά της από τον δημιουργό της, έναν μεγάλο σύμβουλο παραγωγικότητας την εποχή εκείνη.

Διαβάστε παρακάτω και θα καταλάβετε:

1. Πριν να τελειώσετε την δουλειά της ημέρας, σημειώστε κάπου τα πιο σημαντικά πράγματα που έχετε να κάνετε την επόμενη ημέρα. Ο Lee πρότεινα να μην γράφουμε πάνω από 6.

2. Βάλτε αυτήν την λίστα σε μία σειρά από το πιο σημαντικό σε αυτό που έχει την μικρότερη σημασία.

3. Το πρωί, πηγαίντε κατευθείαν στην πρώτη κουκίδα της λίστας και δουλέψτε μεχρι να το διεκπεραιώσετε. Με άλλα λόγια: Μην συνεχίστε στην επόμενη υποχρέωση, αν δεν έχετε τελειώσει με την πρώτη.

4. Αν δεν καταφέρετε να τακτοποιήσετε όλα τα στοιχεία της λίστας σας, δεν πειράζει – απλά κανονίστε τα την επόμενη ημέρα.

Η ιδιοφυΐα αυτής της μεθόδου έγκειται στην απλότητά της, ότι σας αναγκάζει να εντοπίσετε τα πιο σημαντικά καθήκοντά σας, θωρακίζοντάς σας έτσι από το multitasking εργαλείο που καταλήγετε να γίνεστε, όσο περνάει η μέρα. 

Απλό και ξεκάθαρο. Δεν χρειάζεται παραπάνω δεξιότητες.

Πηγή: NY Mag

Αναστασία Βαϊτσοπούλου

Share
Published by
Αναστασία Βαϊτσοπούλου