Categories: SOCIAL MEDIA

Θύελλα αντιδράσεων στο twitter από τον λόγο της Έμμα Στόουν στα Όσκαρ

Η βραβευμένη με Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου, Έμμα Στόουν, ήταν εκείνη που απέμεινε το Όσκαρ Καλύτερης Σκηνοθεσίας στα 90α βραβεία της Ακαδημίας Κινηματογράφου. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε τελικά ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο, για το Shape of Water.

Πριν παρουσιάσει έναν-έναν τους πέντε υποψήφιους και αφού εκθείασε την σκληρή δουλειά τους, η Στόουν έκλεισε την ομιλία της λέγοντας, «Αυτοί οι τέσσερις άνδρες και η Γκρέτα Γκέργουικ (η μόνη γυναίκα υποψήφια στην κατηγορία αυτή), δημιούργησαν φέτος τα προσωπικά τους αριστουργήματα». Με τα λόγια αυτά, η Αμερικανίδα ηθοποιός, θέλησε να καυτηριάσει το γεγονός ότι είναι πολύ λίγες εκείνες οι γυναίκες που έχουν προταθεί για το βραβείο αυτό, με την Κάθριν Μπίγκαλοου να είναι η μόνη που έχει καταφέρει να το κερδίσει στα 90 χρόνια της ιστορίας των Όσκαρ.

Έναν παρόμοιο λόγο είχε βγάλει και η Νάταλι Πόρτμαν στις Χρυσές Σφαίρες, η οποία αρκέστηκε απλά να πει, «Αυτοί είναι οι πέντε άνδρες υποψήφιοι…»

Στην περίπτωση της Στόουν όμως, τα πράγματα δεν πήγαν όπως ακριβώς τα περίμενε. Αντί να την εκθειάσουν για τα λεγόμενά της, ο κόσμος την κατηγόρησε για υποκρισία και για λευκό φεμινισμό, λέγοντας πως εκμηδένισε εντελώς τον αγώνα του Αφροαμερικανού Τζόρνταν Πιλ και του λατινοαμερικάνου Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο, όταν αποφάσισε να αναφερθεί μόνο στις δυσκολίες που περνάνε οι γυναίκες σκηνοθέτες. 

Πολύ θεώρησαν επιπλέον ότι η Στόουν δεν έχει δικαίωμα να μιλάει, καθώς και η ίδια στο παρελθόν έχει υποδυθεί μια ιθαγενή Χαβανέζα στην ταινία Aloha, ενώ είναι λευκή, σημαίνοντας πως αυτόν τον ρόλο θα μπορούσε να τον έχει παίξει μια ηθοποιός από την Χαβάη

Ντενίσα-Λυδία Μπαϊρακτάρι

Γεννήθηκε στην Αλβανία, λίγο πριν την πτώση του κομμουνισμού. Ζει στην Αθήνα από το 1997, παράτησε με μεγάλη επιτυχία το τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών της Παντείου και από το 2017 ασχολείται με την δημοσιογραφία.

Share
Published by
Ντενίσα-Λυδία Μπαϊρακτάρι