Categories: ΥΓΕΙΑ

Θες brunch; Ή μήπως… Thess brunch;

«Θες brunch;» Είναι η ερώτηση που θα ακούγεται όλο και πιο συχνά στα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης παραπέμποντας σε μια νέα γαστρονομική τάση που συνδέεται με την πόλη και έρχεται να δημιουργήσει ένα καινούργιο Trademark, το “ThessBrunch”.

Πρόκειται για ένα γαστρονομικό project όπου, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης Αριστοτέλη Θωμόπουλο, τα ξενοδοχεία της πόλης θα αναδείξουν τα προϊόντα της περιοχής και την κουζίνα τους σερβίροντας brunch τα σαββατοκύριακα.

Στην ελληνική κουλτούρα, το brunch παρομοιάζεται με το δεκατιανό. Το γεύμα δηλαδή που μεσολαβεί από το πρωινό στο μεσημεριανό. Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι τουρίστες, επισκέπτες και κάτοικοι της πόλης επιλέγουν να απολαύσουν αυτό το ενδιάμεσο γεύμα και να το συνδυάσουν με τη Σαββατιάτικη, ή Κυριακάτικη βόλτα τους. “Είναι καιρός να γνωρίσουν και οι ντόπιοι αλλά και οι ξένοι τις νοστιμιές και την ποιότητα της κουζίνας των ξενοδοχείων μας”, σημείωσε ο πρόεδρος της ΕΞΘ.

Με αυτό το ερέθισμα η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης αποφάσισε να προωθήσει τα εστιατόρια (outlets) των μελών της, παρουσιάζοντα μια νέα πρόταση. Κάθε Σάββατο και Κυριακή ένα ξενοδοχείο της πόλης θα προσφέρει τη δική του πρόταση για brunch σε ένα κυλιόμενο πρόγραμμα.

Όπως αναφέρει η υπεύθυνη μάρκετινγκ Χρύσα Σαραβέλου, στην ιστοσελίδα www.thessbrunch.com θα διατίθενται όλες οι πληροφορίες για τα συμμετέχοντα ξενοδοχεία, τα μενού, καθώς επίσης και για το ειδικά διαμορφωμένο blog “Food4Though” στο οποίο θα υπάρχουν αναφορές για τους chefs, posts από food bloggers και διατροφολόγους.

Εκεί θα μπορούν να δουν, όσοι ενδιαφέρονται, αναλυτικά το πρόγραμμα του thessbrunch με τις συγκεκριμένες ημερομηνίες και το ξενοδοχείο που θα το φιλοξενεί κάθε φορά.

Το πρότζεκτ προβάλλεται επίσης μέσω των social media accounts (Facebook & Instagram) στα οποία θα γίνονται αναρτήσεις για τα events, τα ξενοδοχεία, τους chefs αλλά και τους διαγωνισμούς που θα πραγματοποιούνται.

Την ίδια ώρα, θα «τρέχει» ένας διαγωνισμός με το σήμα κατατεθέν της γαστρονομίας της πόλης: το κουλούρι Θεσσαλονίκης. Όποιος το επιθυμεί θα μπορεί να συμμετέχει με φωτογραφίες που θα αναρτά, χρησιμοποιώντας απλά ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης ως κάδρο για να εστιάσει σε διάφορα σημεία όπως κτίρια, πρόσωπα, πιάτα, ή οτιδήποτε άλλο επιθυμεί να συμπεριλάβει σε μια φωτογραφία. Αρκεί να ανεβάσει την αγαπημένη του φωτογραφία με το κουλούρι Θεσσαλονίκης ως πλαίσιο και με το hashtag #koulouriofthemonth ή να στείλει μήνυμα στα social media του thessbrunch. Κάθε μήνα, η φωτογραφία που θα συγκεντρώνει τα περισσότερα likes με το #koulouriofthemonth θα κερδίζει ως έπαθλο δύο διανυκτερεύσεις στη Θεσσαλονίκη εφόσον οι συμμετέχοντες είναι επισκέπτες της πόλης, ενώ το έπαθλο για τους Θεσσαλονικείς θα είναι ένα thessbrunch για δύο άτομα σε ένα από τα συμμετέχοντα ξενοδοχεία.

Αναστασία Βαϊτσοπούλου

Share
Published by
Αναστασία Βαϊτσοπούλου