Categories: ΚΟΣΜΟΣ

Θα συνεργαστούν οι New York Times με το Facebook;

«Δεν είναι μυστικό το ειδικό βάρος που κατέχει το Facebook στην επικοινωνιακή στρατηγική της εφημερίδας. Οι “Times” εξερευνούν πολλές και διαφορετικές εκδοχές για δημιουργία και δημοσιοποίηση πρωτογενούς περιεχομένου απευθείας μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας. Νομίζω πως είναι κάτι που πρέπει να σκεφτούν σοβαρά όλα τα media. Δεν έχουν καθοριστεί, όμως, όλες οι πτυχές του ζητήματος, οπότε δεν μπορώ ακόμη να περιγράψω τις λεπτομέρειες. Το σίγουρο είναι πως στόχος μας παραμένει η σωστή ενημέρωση των εκατομμυρίων αναγνωστών που μας εμπιστεύονται». Αυτά είπε μεταξύ άλλων ο 39χρονος Τζέικ Σίλβερσταϊν (που πριν από ένα χρόνο ανέλαβε τη διεύθυνση του New York Times Magazine, του κυριακάτικου ένθετου περιοδικού της μεγαλύτερης εφημερίδας στον κόσμο) στον Θεοδόση Μίχο, σε μία μεγάλη συνέντευξη που δημοσιεύτηκε στο BHmagazino της Κυριακής που μας πέρασε. 

Δεν παρέλειψε να σχολιάσει και την επίδραση των social media στη δημοσιογραφία («Ακόμη κι αν υπάρχουν μελανά σημεία, δεν μπορούμε να αναλωνόμαστε σε “λουδίτικες” σκέψεις, δεν μπορούμε να αρνηθούμε την τεχνολογία αν θέλουμε να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας») αλλά και για το μέλλον του χάρτινου και όχι μόνο Τύπου, λέγοντας: «Επειδή οι νέες γενιές δεν μεγαλώνουν αποκλειστικά με χάρτινα περιοδικά και εφημερίδες, δεν σημαίνει ότι μεγαλώνουν χωρίς την επιθυμία για ποιοτική δημοσιογραφία». 

Στέλλα Σαρρή

Share
Published by
Στέλλα Σαρρή