Το YouTube κάνει σταδιακά αλλαγές στον τρόπο που λειτουργεί. Ο στόχος φαίνεται να είναι να γίνει το YouTube ο κύριος πάροχος περιεχομένου βίντεο, όπως η τηλεόραση κι έτσι να επωφεληθεί από διαφημίσεις.
Υπάρχουν φυσικά ανησυχίες για τις πολιτικές που ακολουθεί το συγκεκριμένο μέσο. Το νέο trend επιβάλλει βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας και η μεγαλύτερη διάρκεια φέρνει περισσότερο χώρο για διαφημίσεις.
Αυτοί που δέχονται το μεγαλύτερο πλήγμα είναι οι χρήστες των κινητών, γιατί δεν μπορούν να προσπεράσουν τις ενοχλητικές διαφημίσεις. Ειδικά αυτές των 30 δευτερολέπτων. Επιτέλους, η Google θα διώξει αυτό το κομμάτι, αλλά οι αλλαγές αυτές θα έρθουν από το 2018.
Την θέση τους, απ’ ότι φαίνεται θα καταλάβουν οι διαφημίσεςι των 6 δευτερολέπτων, γεγονός που προσφέρει ευελιξία τόσο για τους διαφημιστές, όσο και για τους χρήστες..