Categories: ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

#SupportArtWorkers: Αυτά είναι τα αιτήματα της διαδικτυακής ομάδας “Support Art Workers – Πρωτοβουλία Εργαζομένων στις Τέχνες”

Έπειτα από τη συγκινητική διάδοση του κεντρικού μας μηνύματος #SupportArtWorkers σε κάθε γωνιά του διαδικτύου, δηλώνουμε αρχικά την αντίδρασή μας στην απαξίωση των εργαζομένων του Πολιτισμού και στην απουσία οποιουδήποτε κυβερνητικού σχεδίου για τους χιλιάδες ανθρώπων που απασχολούνται και προσφέρουν στον χώρο αυτό και προχωράμε άμεσα στην ανακοίνωση των αιτημάτων μας.

Αφού καταγράψαμε όλα τα αιτήματα και τις ανησυχίες που διατυπώθηκαν εντός της Πρωτοβουλίας των Εργαζομένων στις Τέχνες, κατόπιν νομικής επεξεργασίας, προσπαθήσαμε να τα οργανώσουμε. Κατά τη διαδικασία αυτή, διαπιστώθηκε ότι τα αιτήματα χωρίζονται σε δύο μεγάλες κατηγορίες.

Πρώτον, σε αυτά που χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης, δίχως καμία αναβολή, ακριβώς λόγω της παντελούς απουσίας κυβερνητικού σχεδίου. Αυτά δηλαδή που κρίνονται ως επιτακτική ανάγκη, καθώς αν δεν δοθεί λύση τώρα, μακροπρόθεσμα ο χώρος της Τέχνης και οι εργαζόμενοί του θα έχουν υποστεί ανεπανόρθωτο πλήγμα.

Δεύτερον, στα αιτήματα που αφορούν τη ριζική αναμόρφωση όλης της παθογένειας δεκαετιών στον Πολιτισμό και τους εργαζόμενούς του.

Δεδομένων όμως του τρόπου δημιουργίας και λειτουργίας αυτής της Πρωτοβουλίας, η οποία δεν αποτελεί θεσμικό όργανο, αποφασίσαμε, προς το παρόν, να διατυπώσουμε μόνο τα ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΑΜΕΣΗΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ αυτής της κρίσης, η οποία προβλέπεται, εκτός των άλλων εργασιακών κλάδων, να πλήξει βαριά και εκείνους των Τεχνών για τουλάχιστον ένα εξάμηνο. Για να γνωρίζουμε όλοι για τι παλεύουμε και να αφήσουμε τα συνολικότερα αιτήματα σε δεύτερο χρόνο, εάν και εφόσον η Πρωτοβουλία αυτή αποκτήσει και συντηρήσει μια δυναμική και είμαστε όλοι μαζί εδώ.

Τα παρακάτω αιτήματα έχουν σταλεί και στα υπάρχοντα Σωματεία του Πολιτισμού προς τυχόν εξειδίκευση για κλάδους που πιθανόν δεν καλύπτονται, γιατί είναι εύκολα αντιληπτό και μόνο από τα 17.000 μέλη αυτής της Πρωτοβουλίας και τις πολλές ειδικότητές τους, πως η όποια προσπάθεια οργάνωσης των αιτημάτων από μέρους μας θα είναι πιθανόν ελλιπής.

Θέλουμε επίσης να επισημάνουμε, ότι δεδομένης της συγκυρίας για το σύνολο των εργαζομένων στην χώρα μας κατά την Πανδημία, θεωρήσαμε ως βάση διεκδίκησής μας το τι προβλέπεται για όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες εργαζομένων και άρα την κατ’ αντιστοιχία ένταξή μας σε αυτά τα ήδη ισχύοντα μέτρα, συνεκτιμώντας όμως το άναρχο τοπίο του Πολιτισμού.

Τέλος, επισημαίνουμε για ακόμη μια φορά ότι η παρούσα Πρωτοβουλία αποτελεί μια αυθόρμητη, συσπειρωτική -ανεξάρτητη από κομματικές παρατάξεις- αντίδραση στην απαξίωση του Πολιτισμού. Όσα διατυπώνονται παρακάτω, έχουν έρεισμα αποκλειστικά και μόνο τα αιτήματα και τις ανησυχίες της διαδικτυακής ομάδας “Support Art Workers – Πρωτοβουλία Εργαζομένων στις Τέχνες”. Υπενθυμίζουμε πως σε καμία περίπτωση δεν έρχεται να υποκαταστήσει τα υπάρχοντα Σωματεία που είναι σε διάλογο με τους φορείς.

ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗΣ ΚΡΙΣΗΣ

Κρίνοντας και από την διεθνή πρακτική (πρωτόκολλο Κορέας), ακόμα και αν οι πολιτιστικοί χώροι ανοίξουν (σε πρώτη φάση οι ανοικτοί και σε μεταγενέστερο χρόνο οι κλειστοί), τα μέτρα περιορισμού της διασποράς της νόσου και οι υγειονομικοί κανόνες θα επηρεάσουν το σύνολο της καλλιτεχνικής παραγωγής για αβέβαιο χρονικό διάστημα. Μάλλον μέχρι και τα Χριστούγεννα από ότι φαίνεται και από την διεθνή ειδησεογραφία.

Για τον κλάδο των Τεχνών λοιπών ορίζουμε ως «σημείο άρσης των περιοριστικών μέτρων» την επιστροφή στην προ πανδημίας λειτουργία των πολιτιστικών χώρων (χωρίς μέτρα αποστασιοποίησης, πλήρης λειτουργία όλων των χώρων).

Μέχρι τότε και με δεδομένες τις διατυπώσεις από το Υπουργείο ότι καταρτίζεται πλάνο πραγματοποίησης κάποιων πολιτιστικών γεγονότων εντός του καλοκαιριού,

Διαχωρίζουμε τους εργαζόμενους

– στις παραγωγές που θα γίνουν

– σε αυτές που ήδη ματαιώθηκαν / αναβλήθηκαν, ή λόγω των συνθηκών δεν θα πραγματοποιηθούν (αριθμός συμμετεχόντων, οικονομικό ρίσκο, αλλοίωση καλλιτεχνικής έκφρασης λόγω μέτρων, κτλ κτλ).

– και σε αυτούς που μένουν άνεργοι λόγω του περιγραφόμενου πλαισίου

Ανάλογα είναι και τα μέτρα που προτείνουμε:

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ

– Από 1η Μαΐου έως και την άρση των περιοριστικών μέτρων (λειτουργία πολιτιστικών χώρων χωρίς πρωτόκολλα)

Αναλυτικότερα,

Α) ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΙΣΘΩΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

1) EΠΙΔΟΜΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ

ΕΠΙ ΤΗ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ 800 ΕΥΡΩ ΓΙΑ 45 ΗΜΕΡΕΣ

– ΑΡΑ, μηνιαία 533 ευρώ.

ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΑ

– 2 παραγωγές τα τελευταία 3 χρόνια ΓΙΑ ΑΜΙΓΩΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ (2018, 2019, 2020)

– 15 ένσημα σε καλλιτεχνικό κλάδο για κάθε χρόνο * / δεκτοί και οι τίτλοι κτήσης για όσους δεν έχουν εισοδήματα πάνω από 10.000 ευρώ ετησίως και έχουν τέτοιου είδους παραστατικά

*Το πρώτο είναι το κριτήριο επιλεξιμότητας για επιχορήγηση σχημάτων χορού και θεάτρου από το ΥΠΠΟΑ και το δεύτερο υποχρέωση ελάχιστου αριθμού παραστάσεων σε περίπτωση έγκρισης της επιχορήγησης

– Είτε απόφοιτοι αναγνωρισμένων καλλιτεχνικών σχολών Ελλάδας και εξωτερικού, είτε εγγεγραμμένοι στα αντίστοιχα Σωματεία

* Λόγω της πολυπλοκότητας στον χώρο του Πολιτισμού, όσοι δεν μπορούν να αποδείξουν τα 15 ένσημα και παράλληλα ΔΕΝ έχουν άλλη κύρια εργασία (σε άλλο κλάδο εργασίας και που αποδεικνύεται από την ΕΡΓΑΝΗ), άρα εξαρτώνται αποκλειστικά από την καλλιτεχνική εργασία, μπορούν να αποδείξουν την εργασία τους με προγράμματα, εγγραφή σε σωματείο, κλπ. Εδώ το κριτήριο είναι 3 παραγωγές τα 3 τελευταία χρόνια.

Ειδικά για το 2020, αρκεί η ανακοίνωση ένταξης σε καλλιτεχνική παραγωγή (δελτία τύπου, αναρτημένα προγράμματα, ηλεκτρονική αλληλογραφία κτλ) δεδομένου ότι

*πολλές συμβάσεις είτε δεν πρόλαβαν να συνταχθούν και υπογραφούν (παραγωγές μετά τις 12/3/2020), είτε περίμεναν να υπογραφούν στην ολοκλήρωση της παραδοσιακής σαιζόν (Κυριακή των Βαΐων, επί τη βάσει ποσοστών).

ΤΡΟΠΟΣ ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ: οι εταιρείες εκτέλεσης παραγωγής μπορούν να βεβαιώσουν με υπεύθυνη δήλωση τους υπόλοιπους που δεν αναφέρονται (τεχνικούς, εταιρείες κατασκευής, ενοικίασης κλπ.). Οι παραγωγοί μπορούν να βεβαιώσουν με υπεύθυνη δήλωση τις παραγωγές που οργάνωναν με αναλυτικό κατάλογο όλων των συντελεστών σε όλα τα πόστα και τις εταιρείες που θα συνεργάζονταν. (Κατά το πρότυπο εγγραφής μελών στους κατά τόπους Δικηγορικούς Συλλόγους)

– Για τους ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ και ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ (ταξιθέτες, ταμίες, εκτέλεση παραγωγής, οργάνωση παραγωγής, κ.ά.)όσοι εργάσθηκαν με 150 ένσημα σωρευτικά τα τελευταία τρία χρόνια.

1)ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ

– Αναθεώρηση συνολικού αριθμού ενσήμων που απαιτούνται για επίδομα ανεργίας (δεδομένης της αβέβαιης χρονικής διάρκειας της κρίσης και του ότι «έτρεξαν» κανονικά μόνο 2,5 μήνες εργασίας εντός του 2020)

– Επίδομα ανεργίας που λαμβάνεται ήδη αναστέλλεται και δεν συμψηφίζεται με το επίδομα στήριξης καλλιτεχνών.

-Το επίδομα στήριξης δεν καταργεί το δικαίωμα αίτησης για εποχικό επίδομα και δεν συμψηφίζεται με αυτό σε περίπτωση που τα μέτρα επεκταθούν και κατά την περίοδο καταβολής του εποχικού επιδόματος.

– Το εποχικό επίδομα δίνεται στους εργαζόμενους στις Τέχνες χωρίς μίνιμουμ ένσημα, διατηρείται όμως το μάξιμουμ (210).

3)ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

– να αφαιρεθεί από τις προϋποθέσεις λήψης επιδόματος στήριξης προηγούμενων ΠΝΠ, ο όρος πως όσοι έχουν πάρει όποιου είδους επιδότηση από τον ΟΑΕΔ κατά το πρώτο τετράμηνο του 2020 (01/01/2020 – 30/04/2020) αυτομάτως αποκλείονται από το επίδομα των 800€

– Να καταργηθεί το μέτρο ένταξης στο επίδομα των 800 ευρώ για καλλιτέχνες αναλογικά με το ποιος πήρε το εποχικό επίδομα έτους 2019.

ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ, ΑΠΑΛΛΑΓΕΣ, ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

– ΕΚΠΤΩΣΗ ΕΝΟΙΚΙΟΥ στους εργαζόμενους στις τέχνες που δικαιούνται επίδομα

– Προστασία της πρώτης κατοικίας, υπαγωγή χωρίς καμία εξαίρεση στο άρθρο 72 του Ν.4605/2019, όπως επεκτάθηκε και την τελευταία ΠΝΠ- Άρθρο Πρώτο αυτής)

– απαγόρευση διακοπής παροχής υπηρεσιών λόγω οφειλών στους παρόχους ύδρευσης, ηλεκτρισμού και τηλεπικοινωνίας – έκπτωση κατά 50% των λογαριασμών κατανάλωσης και εφαρμογή έως τον Σεπτέμβριο (εφαρμόζοντας αναλογικά το τελευταίο άρθρο της ΠΝΠ για τον πάροχο DIGEA)

ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΤΡΑ

– συνταξιούχοι εργαζόμενοι στις τέχνες.

– ΕΙΔΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ για τους χαμηλοσυνταξιούχους. Οικονομική ενίσχυση έως του ποσού των 533 ευρώ μηνιαίως.

– Εργαζόμενος με δύο ή περισσότερους εργοδότες, δικαιούται επίδομα στήριξης μόνο για έναν από αυτούς.

– Εργαζόμενος που παίρνει επίδομα από άλλο κλάδο πλην Τεχνών, καλύπτεται από την ισχύουσα νομοθεσία

– Εργαζόμενοι που έχουν σύμβαση σε οπτικοακουστικές παραγωγές (τηλεοπτικά γυρίσματα, κινηματογραφικά γυρίσματα) εφόσον αυτές πραγματοποιηθούν εντός του διαστήματος που ισχύουν τα μέτρα περιορισμού. Δυνατότητα ένταξης στα μέτρα μετά το πέρας των γυρισμάτων και μέχρι την άρση των περιορισμών.

Β) ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΣΕ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ή ΕΠΟΠΤΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ (Ελληνικό Φεστιβάλ ΑΕ, Δημοτικά Φεστιβάλ ανά την Ελλάδα, συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα)

*Δεδομένου ότι ναι μεν οι φορείς αυτοί θα χάσουν μεγάλο ποσοστό των εσόδων τους από τα εισιτήρια, ταυτόχρονα όμως θα έχουν μεγάλη μείωση στις λειτουργικές τους δαπάνες, ζητούμε:

– Από τον συνολικό προϋπολογισμό του κάθε φορέα να διατεθεί ποσοστό 60 % της συμφωνημένης αμοιβής για όλες τις παραγωγές στις εκάστοτε εταιρείες παραγωγής. Ακόλουθα οι εταιρείες παραγωγής εξοφλούν το ίσο ποσοστό αμοιβής στους καλλιτέχνες και συντελεστές.

– Αυτό ισχύει και για τις περιπτώσεις συμπαραγωγών με ιδιώτες. Ο δημόσιος φορέας καλύπτει το παραπάνω ποσοστό εξ ολοκλήρου.

– Σε περίπτωση που οι παραγωγές γίνουν σε μεταγενέστερη ημερομηνία και ΕΝΤΟΣ του 2020, εκταμιεύεται η υπόλοιπη συμφωνημένη αμοιβή.

– Δέσμευση όλων των φορέων να ανακοινώσουν σε συνεργασία με το Υπουργείο Πολιτισμού έως τις 31/5/2020 την πραγματοποίηση ή όχι και ποιών εκδηλώσεων των θερινών φεστιβάλ με απώτατο όριο πραγματοποίησής τους τις 30/9/2020.

– Αν οι εκδηλώσεις πραγματοποιηθούν μετά τις 30/9/2020, θα πρέπει να αποζημιωθούν εκ νέου οι εργαζόμενοι.

– Η αποζημίωση από τον κρατικό φορέα συμψηφίζεται με το επίδομα στήριξης εργαζομένων στις Τέχνες που λαμβάνει ο εργαζόμενος μέχρι και την πραγματοποίηση της εκάστοτε παραγωγής. Έπειτα από την πραγματοποίησή της, ο εργαζόμενος λαμβάνει το επίδομα έως και την άρση των περιοριστικών μέτρων.

Γ) ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ (όπως οι σκηνοθέτες, μουσικοί, εικαστικοί, παραγωγοί κ.ά.)

– ΑΠΑΛΛΑΓΗ τους από την καταβολή εισφορών για την ατομική ασφάλιση, χωρίς απώλεια συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων

– ΑΠΑΛΛΑΓΗ από τέλος επιτηδεύματος, προκαταβολή φόρου και εισφορά αλληλεγγύης

– ΕΝΤΑΞΗ στα παραπάνω μέτρα στήριξης των μισθωτών

Δ) ΣΤΗΡΙΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

– ΕΝΤΑΞΗ ΑΜΚΕ, ΚΟΙΝΣΕΠ, ΙΚΕ, ΟΕ, ΕΕ, Προσωπικών εταιρειών, συνεταιρισμών, συλλόγων, κτλ στο επίδομα των 800 ευρώ για τις επιχειρήσεις,

– με τις ισχύουσες λοιπές προϋποθέσεις κατ’ αναλογία της ειδικής στήριξης 800 ευρώ σε αυτοαπασχολούμενους και ιδιοκτήτες εταιρειών

– Το επίδομα δεν καταβάλλεται προσωποπαγώς στον διαχειριστή / κάτοχο όποιας εταιρείας, αλλά στο ΑΦΜ της εκάστοτε εταιρείας

ΓΙΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΟΛΩΝ:

Να ανοίξει το ΜΗΤΡΩΟ του Υπουργείου Πολιτισμού για εγγραφή όσων εταιρειών δεν έχουν κάνει ακόμα την εγγραφή τους, εντός του Μαΐου και για ένα μήνα, προκειμένου να ολοκληρωθεί ομαλά η καταγραφή από τις υπηρεσίες του Υπουργείου.

– ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΕΛΟΣ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΑΤΟΣ και ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΦΟΡΟΥ για τις επιχειρήσεις με καλλιτεχνικό ΚΑΔ

– Έκπτωση ενοικίου κατά 40% και εφαρμογή του μέτρου περί απαγόρευσης διακοπής παροχής υπηρεσιών ηλεκτρικού, ύδρευσης κλπ.

– Αναστολή είσπραξης οφειλών από ΑΑΔΕ και υποβολή σε ρύθμιση (24 δόσεων) των οφειλών που προέκυψαν από το διάστημα αυτό και για όσο αυτό το διάστημα παρατείνεται.

– Ένταξη των καλλιτεχνικών επιχειρήσεων στο πρόγραμμα χορήγησης δανείου κεφαλαίου κίνησης της Αναπτυξιακής Τράπεζας ή σε αντίστοιχο πρόγραμμα (και εφόσον υπάρξει πρόγραμμα και υγειονομικό σχέδιο επαναλειτουργίας των χώρων)

Δ2) ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ (θεατρικές αίθουσες, γκαλερί, σχολές χορού, studio καλλιτεχνικών μαθημάτων κ.ά.)

– Μέτρα ενίσχυσης

– Σχέδιο υποστήριξής τους: ρευστότητα, φορολογικές / ασφαλιστικές υποχρεώσεις, λογαριασμοί ενέργειας και λειτουργικά έξοδα, ενοίκιο.

Ε) ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ

Οδηγίες από το Υπουργείο Πολιτισμού σχετικά με τη λειτουργία των καλλιτεχνικών σχολών και τις εξετάσεις των τριτοετών σπουδαστών:

– Πώς εξασφαλίζεται η τηλ – εκπαίδευση; Είναι εφικτή για τεχνικά μαθήματα; Κι αν ναι, είναι δόκιμη;

– Πτυχιακές εξετάσεις; Πότε θα γίνουν και πώς θα πραγματοποιηθούν;

– Πώς εξασφαλίζεται η αμοιβή των καθηγητών;

– Πώς στηρίζονται οι σχολές ως επιχειρήσεις δεδομένου ότι ήδη πολλοί μαθητές δεν πληρώνουν τα δίδακτρα; Υπάρχει κάποιο σχέδιο;

ΣΤ) ΑΝΟΙΓΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ – ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

– Σύσταση επιτροπής απαρτιζόμενη από μέλη κάθε καλλιτεχνικού τομέα που θα συμβουλεύσει / ενημερώσει τους αρμόδιους λοιμωξιολόγους για τις «ιδιαιτερότητες» κάθε τομέα. Προσομοίωση διαδικασιών καλλιτεχνικής παραγωγής και όχι γραπτές ή προφορικές ερωτήσεις που απαντώνται από την επιτροπή.

– Επίσης στην επιτροπή, συμβουλευτικά και αντιπρόσωποι των ενώσεων παραγωγών πολιτιστικών εκδηλώσεων και των κατά φορέα αρμόδιων χώρων / κοινού. Τεστ προσομοίωσης για υποδοχή / ροή κοινού ώστε το πρωτόκολλο που θα εφαρμοστεί να είναι το ασφαλέστερο δυνατό.

– Κατάρτιση πλάνου για το ΠΩΣ θα διασφαλιστεί η ασφάλεια κατά την διεξαγωγή των εκδηλώσεων.

– Να δοθεί επαρκής χρόνος ώστε οι εργαζόμενοι στους πολιτιστικούς χώρους να μάθουν τα νέα πρωτόκολλα. (Όχι συνοπτικές διήμερες επιμορφώσεις που έχουν εφαρμοστεί στο παρελθόν)

Ζ) ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ περιόδου 2020-2021

Δεδομένης της αβεβαιότητας και της πληθώρας παραγωγών που έμειναν «στην μέση» είναι πολύ πιθανό οι νέες παραγωγές να γίνουν μετά τα Χριστούγεννα ή και πολύ αργότερα.

– Χρειάζεται οπωσδήποτε διεύρυνση των ημερολογιακών προθεσμιών για την περίοδο 2020- 2021

– Συνεννόηση με το Υπουργείο Οικονομικών για να μην φορολογηθούν εντός του 2020!

ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ για τις επιχορηγημένες παραγωγές που διακόπηκαν στις 12/03/2020 (καλλιτεχνική περίοδος 2019 – 2020)

– Να προβλεφθεί ειδικό κονδύλι για ενδεχόμενες αλλαγές στα καλλιτεχνικά σχήματα (λόγω αλληλοεπικάλυψης παραγωγών ή αδυναμίας συντελεστών για την νέα ημερομηνία διεξαγωγής) καθώς και για την οικονομική επιβάρυνση λόγω εφαρμογής των πρωτόκολλων (καθαρισμός αιθουσών, μέσα απολύμανσης και υγιεινής κοινού, υποχρέωση ενοικίασης μεγαλύτερων χώρων, κ.ά.)

Η) ΕΙΔΙΚΗ ΡΗΤΡΑ

Για όλες τις καλλιτεχνικές παραγωγές, η ευθύνη ακύρωσης οποιασδήποτε παραγωγής λόγω εμφάνισης κρούσματος SARS COV 2 βαρύνει τον κρατικό φορέα που φιλοξενεί την εκάστοτε καλλιτεχνική παραγωγή.

Η ΟΜΑΔΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ – ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ – ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ:

Βουρδαμής Γιωργος

Φώτη Κατερίνα

Αδάμ Ηλίας

Αντρέοβιτς Αντριάνα

Γαβρέλας Παναγιώτης

Γκουγκουλή Κορίνα – Άννα

Δημητριάδου Βαλέρια

Δικαίος Γιώργος

Εξηνταβελώνη Νατάσα

Ιωακείμ Πανάγος

Καραγιάν Ίρις

Κοντογεώργης Χρήστος

Κοτίδης Ιωάννης Ιώκο

Λάσκος Άρης

Μαρκιανός Φοίβος

Μεταξά Θεανώ

Μηλιάρης Ερρίκος

Μπιμπής Κωνσταντίνος

Ξάφης Αργύρης

Ξεροβάσιλα Λεωνή

Παναγιωτίδου Καλλιόπη

Παναγόπουλος Γιάννης

Πανάδης Μιχάλης

Παυλίδης Παύλος

Πράπας Βάιος

Σκυφτούλης Θοδωρής

Τόλης Χρήστος

Τσινικόρης Πρόδρομος

Χατζηαγγελάκης Σπύρος

Χριστοδουλοπούλου Έφη

Σταύρος Διοσκουρίδης

Ο Σταύρος Διοσκουρίδης γεννήθηκε το Μάιο του 1983 στην Αθήνα. Παράλληλα με τις σπουδές του στις Πολιτικές Επιστήμες ξεκίνησε και την ενασχόληση του με τη δημοσιογραφία. Είναι από τα ιδρυτικά μέλη της Popaganda. Επίσης από το 2008 «διατηρεί» την εκπομπή Λατέρνατιβ μαζί με τον Παναγιώτη Μένεγο (08.00-10.00, Εν Λευκώ 87.7) .

Share
Published by
Σταύρος Διοσκουρίδης