ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Η Vans και η Carpet Company ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους για να παρουσιάσουν μια νέα εκδοχή του Skate Old Skool 36+

Costa Mesa, Καλιφόρνια (6 Ιανουαρίου 2025) – Στις 9 Ιανουαρίου 2025, η Vans και η Carpet Company  παρουσιάζουν το Skate Old Skool 36+, μια νέα εκδοχή του κλασικού Old Skool™, μέσω της VCU (Vans 
Checkerboard Union). Με έμπνευση από το αυθεντικό Style 36, που έκανε το ντεμπούτο του το 1977 ως  η πρώτη μορφή του Old Skool, το μοντέλο αυτό επανασχεδιάστηκε για να συνδυάσει το διαχρονικό 

στυλ με σύγχρονες λεπτομέρειες. Διαθέτει λεπτομέρειες όπως το single-wrap foxing, μια μαλακή 
γλώσσα για μεγαλύτερη άνεση και ανθεκτικά μεταλλικά στοιχεία, διατηρώντας την κλασική αισθητική  του θρυλικού sneaker. 

Η απόδοση βρίσκεται στο επίκεντρο, με αντικραδασμικούς πάτους PopCush™, αντιολισθητικές σόλες  Sickstick™ από καουτσούκ και ενισχύσεις Duracap™ που προσφέρουν άνεση και αντοχή. Κάθε ζευγάρι  είναι αριθμημένο ξεχωριστά και κυκλοφορεί σε μόλις 1.977 κομμάτια, τιμώντας τη χρονιά που το 
εμβληματικό Old Skool™ παρουσιάστηκε για πρώτη φορά. 

Το Vans Skate Old Skool 36+ από την Carpet Company αντλεί έμπνευση από τον αυθεντικό συνδυασμό  κίτρινου και μαύρου του Style 36, αυτή τη φορά κατασκευασμένο με premium υλικά, όπως faux δέρμα  κροκό, συνδέοντας αυτή την κυκλοφορία με τη συλλογή Vans x Carpet Company του Φθινοπώρου 

2024. Η συλλογή περιλαμβάνει επίσης fleece φούτερ και παντελόνια σε άνετη γραμμή, με παλαιωμένο  φινίρισμα, λογότυπο hologram και ειδική τσάντα με το branding της Carpet.

Όπως ήταν αναμενόμενο, η Vans και η Carpet Company ξεχωρίζουν με μοναδικές λεπτομέρειες στο  Skate Old Skool 36+: ετικέτες με αραβική γραφή, εναλλάξιμα Velcro patches στη γλώσσα, περίτεχνα  κεντήματα και λαστιχένια λογότυπα κομμένα με ακρίβεια, πάνω στη χαρακτηριστική waffle σόλα της  Vans. 

Το video της καμπάνιας εξερευνά ένα ενδιαφέρον ερώτημα: Πού θα βρίσκονταν οι θρύλοι της skate και  μουσικής κουλτούρας αν το Vans Old Skool δεν είχε δημιουργηθεί το 1977; Για να ζωντανέψουν αυτή 
την ιδέα, η Vans και η Carpet Company συνεργάστηκαν σε ένα διαφημιστικό εμπνευσμένο από το 
«φαινόμενο της πεταλούδας», φανταζόμενες εναλλακτικές πραγματικότητες για θρύλους όπως οι J 
Mascis, Ray Barbee, Omar Hassan, Tony Alva, Ronnie Sandoval, Zion Wright και άλλοι. Το διαφημιστικό  αναπαριστά πώς θα μπορούσαν να είχαν εξελιχθεί οι πορείες αυτών των πρωτοπόρων, αν το Old Skool  δεν είχε υπάρξει για να επηρεάσει το ταξίδι τους. 

minimatik

Share
Published by
minimatik