Συνήθως οι εταιρείες αυτοκινήτων αρέσκονται να το παίζουν ματσό. Αυτήν την φορά όμως το παιχνίδι αλλάζει. Ίσως στα γραφεία της Audi στην Ισπανία κατάλαβαν πως αυτό είναι λίγο οπισθοδρομικό. Και λίγο μυωπικό για έναν επιχειρησιακό τρόπο σκέψης. Με ένα εντελώς διαφορετικό σκεπτικό από αυτά που έχουμε συνηθίσει για διαφημίσεις αυτοκινήτων, η Audi έρχεται να ξανασυστηθεί!
Έχοντας ως τόπο δράσης ένα κατάστημα παιχνιδιών, μία κούκλα φεύγει από το ράφι της, από εκεί που την είχαν τοποθετήσει και μεταπηδά στον τομέα με τα «αγορίστικα» παιχνίδια. Αυτή της η «επαναστατική» πράξη την στέλνει σε μια ασυνήθιστη περιπέτεια.
Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση κοιτάζει τον τρόπο με τον οποίο οι γονείς αγοράζουν παιχνίδια στα παιδιά τους και πως αυτό επηρεάζει τα έμφυλα στερεότυπα. Στον κόσμο των παιχνιδιών επικρατεί ο έμφυλος διαχωρισμός και υπάρχουν σοβαρές κοινωνικές κυρώσεις για τα παιδιά που παραβιάζουν το χάσμα των φύλων.
Ωστόσο, η Audi δημιούργησε μία έξυπνη καμπάνια για να διευκρινίσει πως οι ροζ, πριγκιπισσένιες κούκλες δεν περιμένουν στην άμαξά τους, ούτε τον πρίγκιπα πάνω στο άσπρο άλογο. Τα παιχνίδια δεν είναι «για αγόρια» ή «για κορίτσια». Τα παιχνίδια είναι για παιδιά.
Τα έμφυλα στερεότυπα δεν έχουν θέση κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο. Είναι ευτυχές το γεγονός ότι όλο και περισσότερες εταιρείες έχουν αρχίσει να το εφαρμόζουν στις καμπάνιες τους και έτσι, περισσότερος κόσμος να βλέπει λίγο πιο πέρα από εκεί που συνήθιζε. Τα παιχνίδια κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο ας μην επιλεγούν φέτος με κριτήριο μόνο το φύλο του παιδιού.
Ας αλλάξουμε το παιχνίδι! Ας είναι αυτή η αρχή…