Categories: ΚΛΠ

Νέο κατάστημα ΙΚΕΑ «νέας γενιάς» στο The Mall Athens

17 Δεκεμβρίου, άνοιξε τις πύλες του το νέο κατάστημα ΙΚΕΑ «νέας γενιάς» στο The Mall Athens, φέρνοντας τη νέα εποχή αγορών στο σήμερα. Συνδυάζει την καινοτομία με την ευκολία  γιατί  προσαρμόζει  ένα φυσικό κατάστημα  στην εποχή του e-commerce.

Η άνεση και η ευκολία των χώρων του κάνει την εμπειρία ΙΚΕΑ  ακόμη πιο προσβάσιμη στην καρδιά της πόλης, εξωτερικά και εσωτερικά, σε έναν χώρο 1.900 τετραγωνικών.

Το νέο κατάστημα ΙΚΕΑ «νέας γενιάς»  λειτουργεί στο  μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της Ελλάδας το The Mall Athens. Είναι ένα από τα λίγα καταστήματα διεθνώς  κάτω από αυτό το νέο concept και το τρίτο κατάστημα που λειτουργεί ο Όμιλος μετά τη Σόφια στη Βουλγαρία και τον Πειραιά στην Ελλάδα.

Στo  ΙΚΕΑ Τhe Mall Athens, οι καταναλωτές  έχουν πάνω από όλα τη δυνατότητα να κάνουν στοχευμένες αγορές. Στο μοναδικό αυτό «ταξίδι» αγοραστικής εμπειρίας η άνεση και η καινοτομία προς όφελος του καταναλωτή έχουν τον πρώτο λόγο.

Μέσα στο κατάστημα «νέας γενιάς» οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να ακολουθήσουν ελεύθερα όποια διαδρομή θέλουν, ώστε να εξυπηρετηθούν γρήγορα και εύκολα ανάλογα με τις ανάγκες τους. Μπορούν να χρησιμοποιούν το τηλέφωνό τους για να σκανάρουν τα αντικείμενα για αγορά καθώς περιηγούνται μέσα στο κατάστημα.

Οι καταναλωτές μπορούν να αγοράζουν άμεσα αξεσουάρ και μικρότερα έπιπλα  από μία γκάμα 1.300 ετοιμοπαράδοτων προϊόντων,  που μεταφέρονται μέσα σε μία μπλε τσάντα ΙΚΕΑ. Για τα μεγαλύτερα έπιπλα  μπορούν να βάλουν την παραγγελία τους για παράδοση στο σπίτι ή για δωρεάν παραλαβή από τα καταστήματα ΙΚΕΑ στο Αεροδρόμιο και τον Κηφισό. Μπορούν ακόμη να περιηγηθούν στο internet για να δουν όλες τις λεπτομέρειες γύρω από τα προϊόντα. 

Τo εγχείρημα αυτό συμπεριλαμβάνεται στη δυναμική στρατηγική του Ομίλου FOURLIS για άμεσες ψηφιακές μεταρρυθμίσεις και επενδύσεις με πρόσθετη αξία για τον καταναλωτή, την αγορά και την εθνική οικονομία. Πάντα με το βλέμμα στραμμένο στην εξέλιξη της αγοραστικής εμπειρίας και την επόμενη ημέρα του λιανικού εμπορίου. Ο συνδυασμός λειτουργίας φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων αποτέλεσε σημαντικό εργαλείο την τελευταία διετία και θα παραμείνει ως ισχυρό λειτουργικό μοντέλο σε όλα τα brands του Ομίλου FOURLIS. 

Τέλος το εγχείρημα αυτό ακολουθεί και ενισχύει ταυτόχρονα τη συνεργασία με τη Lamda Development για την ανάπτυξη Retail Park εντός του Ελληνικού.

POPAGANDA

Share
Published by
POPAGANDA