Η στιλίστρια Ναταλί Κροκέ από το Παρίσι έχει την απάντηση. Σε συνεργασία με τον φωτογράφο Daniel Schweizer, η Γαλλίδα στιλίστρια, θέλοντας να σατιρίσει τις διαφημίσεις μόδας, έστησε ακριβώς τις ίδιες καμπάνιες, εκθέτοντας τον εαυτό της μπροστά στην κάμερα.
Όσον αφορά τη σημασία πίσω απο το εγχείρημα της Κροκέ; «Στόχος μου», όπως δηλώνει στο Buzzfeed, « είναι να δώσω στους ανθρώπους την ευκαιρία να γελάσουν αλλά και να προβληματιστούν ταυτόχρονα ακόμα και αν αυτοσαρκάζομαι».
Πως θα ήταν λοιπόν αν αντί για την Ζιζέλ και την Κέητ Μος, στις αφίσες ήταν καθημερινές, απλές, γυναίκες; Οι φωτογραφίες είναι εντυπωσιακές: