Categories: TECHNEWS

Η λέξη της χρονιάς δεν είναι καν λέξη

Ο πρόεδρος της εταιρείας, Casper Grathwohl, εξηγεί πως δεν είναι έκπληξη αυτή η επιλογή, καθώς τα εικονίδια έχουν γεμίσει ένα κενό της επικοινωνίας του 21ου αιώνας, μιας και είναι ευέλικτα και γρήγορα.

Το συγκεκριμένο emoji είναι το πιο ευρέως χρησιμοποιούμενο στον κόσμο. Η χρήση του αυξήθηκε τέσσερις φορές τους προηγούμενους 12 μήνες στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου αντιπροσωπεύει το 20% όλων των εικονιδίων, που χρησιμοποιούνται.

Ο κ. Grathwohl τονίζει πως το «πρόσωπο που κλαίει από τα γέλια αιχμαλωτίζει μια παιχνιδιάρικη διάθεση και οικειότητα, η οποία αντικατοπτρίζει τον ίδιο τον πολιτισμό των εικονιδίων Ο ”πολιτισμός”  των emoji  έχει γίνει τόσο δημοφιλής, που μεμονωμένοι χαρακτήρες έχουν αναπτύξει τις δικές τους τάσεις και ιστορίες. Μπορούν να χρησιμεύσουν ως διορατικά παράθυρα μέσω των οποίων μπορεί να δει κανείς τις πολιτιστικές μας ανησυχίες. Γι’ αυτό και κρίθηκε σκόπιμο να αντικατοπτριστεί αυτή η εμμονή με τα εικονίδια, επιλέγοντας το συγκεκριμένο ως λέξη της φετινής χρονιάς», καταλήγει.

POPAGANDA

Share
Published by
POPAGANDA