Categories: ΚΛΠ

Κωτσόβολος: Οι Έλληνες καταναλωτές δικαιούνται μία καλύτερη ζωή

Η επιτυχημένη πορεία της εταιρείας Κωτσόβολος για την οικονομική χρήση 2017-2018, παρουσιάστηκε από τον κο Γιάννη Βασιλάκο, Αντιπρόεδρο & Διευθύνων Σύμβουλο, της εταιρείας σε συνέντευξη Τύπου που δόθηκε την Πέμπτη, 28 Ιουνίου 2018.   

Το οικονομικό έτος 2017-2018, η Κωτσόβολος συνέχισε δυναμικά το πλάνο ανάπτυξής της σε όλα τα πεδία της δραστηριοποίησής της, συμπεριλαμβανομένων των καταστημάτων, των ΙΤ (Information Technology) συστημάτων καθώς και της ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού της. Σε ότι αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα, η αύξηση του κύκλου εργασιών ανήλθε στο 12,2%, φτάνοντας στα 457.1 εκ. ευρώ, και τα κέρδη προ φόρων (EBIT) υπολογίζονται να ανέλθουν στα 15.1 εκ. ευρώ, ενώ τα κέρδη προ αποσβέσεων και φόρων (EBITDA) στα 20.1 εκ ευρώ. Τα ταμειακά διαθέσιμα άγγιξαν τα 51 εκ. ευρώ, καθώς επίσης οι επενδύσεις για το συγκεκριμένο οικονομικό έτος ανήλθαν στα 10.4 εκ. ευρώ.

Η Κωτσόβολος συνεχίζει να επενδύει δυναμικά στις υποδομές της, ανανεώνοντας συνεχώς το δίκτυο καταστημάτων της, αλλά και αναβαθμίζοντας τα ψηφιακά συστήματά της, για να προσφέρει μία ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία στο καταναλωτικό κοινό. Το οικονομικό έτος 2017-2018 επένδυσε όλα της τα κέρδη στη βελτίωση των ψηφιακών υποδομών, στα καταστήματα, στο ανθρώπινο δυναμικό της και την εκπαίδευση του. Αξίζει να σημειωθεί πως τα 2 τελευταία χρόνια έχει αυξήσει το ανθρώπινο δυναμικό της κατά 385 άτομα, φτάνοντας περίπου τους 2.380 εργαζομένους. Βασικό της μέλημα αποτελεί ο τελικός καταναλωτής, προσπαθώντας συνεχώς να προσφέρει συσκευές και υπηρεσίες για μία καλύτερη ζωή. Μέσα από συνεχείς έρευνες και ανάλυση δεδομένων καταφέρνει να διαθέτει τα προϊόντα εκείνα που απαντούν στις ανάγκες των καταναλωτών και βελτιώνουν τη ζωή τους, ενώ σε πολλές περιπτώσεις αναλαμβάνει να «εκπαιδεύσει» τον Έλληνα καταναλωτή και να τον φέρει πιο κοντά με την τεχνολογία, δημιουργώντας μεγάλα δρώμενα που το κοινό μπορεί να «γευτεί» την τεχνολογία, όπως η ετήσια έκθεση τεχνολογίας “Thanks to Tech”. Παράλληλα, το ενδιαφέρον της Κωτσόβολος προς την αγορά αποκτά και κοινωνική διάσταση, καθώς οι δράσεις της προσανατολίζονται στην στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων, όπως η «Ημέρα Καλής Πράξης», το «Δεύτερο Σπίτι» και το KODE Project, στηρίζοντας έμπρακτα τους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη.

Αυτή ακριβώς η πορεία της Κωτσόβολος, την έχει κατατάξει ως τη Νο1 αλυσίδα ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών στην Ελλάδα, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από το 1ο Βραβείο Καλύτερης Φήμης ανάμεσα σε όλες τις μάρκες της αγοράς στην κατηγορία της για το έτος 2017, αλλά και το 1ο Βραβείο Καλύτερης Φήμης ανάμεσα σε όλες τις μάρκες της αγοράς στην κατηγορία της για το σύνολο της δεκαετίας 2008 – 2017 των βραβείων Famous Brands! Η διάκριση αυτή είναι πολύ σημαντική, καθώς προκύπτει από ανεξάρτητη έρευνα με αυθόρμητες (χωρίς λίστα) απαντήσεις κοινού, αναδεικνύοντας την εμπιστοσύνη και την αναγνώριση της μάρκας από το ευρύ κοινό, μεταξύ των μαρκών που διαθέτουν την καλύτερη φήμη στην ελληνική αγορά.

Μεταξύ άλλων, ο κ. Γιάννης Βασιλάκος, Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος – Dixons South East Europe, δήλωσε: «Η πορεία της εταιρείας μας δικαιώνει τις προσπάθειες όλης της ομάδας και θέτει τις βάσεις για την περεταίρω ανάπτυξή της με γνώμονα πάντα την εξυπηρέτηση του πελάτη, την ανάπτυξη των ανθρώπων μας αλλά και την στήριξη της Ελληνικής κοινωνίας που εδώ και 68 χρόνια μάς αγαπά και μας στηρίζει. Ως ηγέτιδα εταιρία στο χώρο μας, οφείλουμε να προσφέρουμε προϊόντα, υπηρεσίες και εμπειρία που διασφαλίζουν καλύτερες προϋποθέσεις για τη ζωή όλων των ανθρώπων. Η αναγνώριση των καταναλωτών μάς δίνει τα εχέγγυα να συνεχίσουμε δυναμικότερα και στο μέλλον, κάνοντας πράξη το μότο μας «καλύτερη συσκευή, καλύτερη ζωή!».

POPAGANDA

Share
Published by
POPAGANDA