Από τα στοιχεία της αλυσίδας σούπερ μάρκετ φανερώνονται σημαντικές ομοιότητες στην καταναλωτική συμπεριφορά με όσα παρατηρούνται στο εξωτερικό. Μοναδική εξαίρεση αποτελεί το χαρτί υγείας, όπου μόνο τις τελευταίες ημέρες οι πωλήσεις άρχισαν να καταγράφουν μια αύξηση της τάξης του 200%.
Στην πρώτη θέση της λίστας των προτιμήσεων παραμένουν τα αντισηπτικά (αντιβακτηριδιακά) μαντιλάκια, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν παραπάνω από 1500%. Ακολουθούν τα -εξαφανισμένα πλέον- αντισηπτικά τζελ (+740%), τα κρεμοσάπουνα (+620%), τα ζυμαρικά (+475%), τα όσπρια (+460%), το αλεύρι (+390%) και τα σαπούνια (+380%).
Αμέσως μετά έρχονται οι χλωρίνες και τα γάντια μιας χρήσης (πάνω από +300%), οι κονσέρβες (+275%), το αλάτι (+250%), το βρεφικό γάλα (+225%), τα κατεψυγμένα λαχανικά (+220%), οι τοματοπολτοί (+210%) και το χαρτί υγείας (κοντά στο +200%). Πολύ μεγάλη αύξηση στις πωλήσεις -δηλαδή ανάμεσα στο +100% και στο +200%- καταγράφηκε σε: βρεφικές τροφές, μωρομάντηλα, ξύδι, ζάχαρη, χαρτί κουζίνας, ελαιόλαδο, μαργαρίνες, λαδόκολλες, ελληνικό καφέ, αλουμινόχαρτο, σαμπουάν, στιγμιαίο καφέ, καφέ φλίτρου, κατεψυγμένα γεύματα, ψωμί τοστ.