Ο Αύγουστος τελειώνει. Επιστρέφουμε στην πόλη και λογικό και αναμενόμενο δεν μας χωράει το σπίτι. Μια εξαιρετική και δωρεάν πρόταση για τα τελευταία καλοκαιρινά βράδια είναι οι προβολές κλασικών ταινιών στην αυλή του Πολυχώρου Χυτήριο. Αύριο το βράδυ 27/8 στις 21:00 ραντεβού με την Μπλανς Ντι Μπουά, την εμβληματική ηρωίδα του «Λεωφορείον ο Πόθος», ταινία του 1951 σε σκηνοθεσία Elia Kazan, πρωταγωνιστές τους Vivien Leigh και Marlon Brando και σε σενάριο που βασίζεται στο βραβευμένο με Πούλιτζερ θεατρικό του Tennessee Williams. Φιλοξενούμενη στην έγκυο αδερφή της, η Μπλανς σύντομα εξελίσσεται σε θήραμα του κτηνώδη κουνιάδου της. Ο μυώδης Μπράντο επανεφευρίσκει την υποκριτική του αμερικανικού κινηματογράφου στα πρότυπα της «Μεθόδου» του Actors Studio με την ιδρωμένη απεικόνιση του πρωτόγονου Στάνλεϋ Κοβάλσκυ, εξαιρετικά επιδραστική στις επερχόμενες γενιές. Το λαρυγγικό ουρλιαχτό του καθώς λέει το όνομα «Στέλλα» παραμένει ένας από τους πιο γνωστούς θρήνους, που αποτυπώθηκαν στην μεγάλη οθόνη.
Την Παρασκευή, 28/8 στις 21:00 προβάλλεται η αστυνομική ταινία «Θανάσιμη Παγίδα» του 1982, σε σκηνοθεσία Sidney Lumet και πρωταγωνιστές τους Michael Caine και Christopher Reeve. Ο Clifford Anderson θέλει να γίνει συγγραφέας. Μετά από την παρακολούθηση σχετικών σεμιναρίων στέλνει στον μέντορά του Sidney το πρώτο θεατρικό έργο που έγραψε. Το έργο είναι τόσο άψογο και αξιοζήλευτο που ο Sidney αποφασίζει να παγιδέψει τον Clifford για να του αποσπάσει το σενάριο.
Το ίδιο βράδυ, 28/8 στις 23:30 προβάλλεται η πρώτη έγχρωμη ταινία που γύρισε ο μέτρ του θρίλερ Hitchcock. Πρόκειται για τη «Θηλιά» με πρωταγωνιστή τον James Stewart. Δύο φοιτητές ο Brandon Shaw και ο Philip Morgan δολοφονούν (δια απαγχονισμού) τον συμμαθητή και φίλο τους David, ωθούμενοι από έναν άκρατο πνευματικό ελιτισμό, που πρεσβεύει την ασημαντότητα της ζωής των πνευματικά κατώτερων ανθρώπων. Οι δυο τους αποτελούν ένα είδος εκφραστών μιας προσωπικής τους εκδοχής της Νιτσεϊκής φιλοσοφίας (περί ανωτερότητας του Υπερανθρώπου). Ξεκινούν μια παράσταση – επιθανάτια φιέστα προς τιμήν του εκλιπόντος φίλου τους , που καταλήγει στην κατάρρευση των προσωπικών τους δογμάτων. Εν τω μεταξύ ο νεκρός David σε θέση μπουφέ κοσμεί το σαλόνι καθ’ όλη τη διάρκεια του πάρτι μέχρι και τη στιγμή της αποκάλυψης του τέλειου φόνου.