Τα Acne Studios ανέκαθεν φημίζονταν για τον “ανορθόδοξο” χαρακτήρα τους, και η πρωταγωνίστρια της τελευταία τους καμπάνιας το επιβεβαιώνει ενσαρκώνοντας ακριβώς αυτό το πρότυπο. Στο lookbook του 2018, η Julliette Lewis, δημιουργεί μία κολεξιόν που είναι εμπνευσμένη από τις δυναμικές γυναίκες του σινεμά των 90s, γεμάτη ζωντανές αποχρώσεις.
Αναφερόμενες στη θεματική της καμπάνιας, ο Creative Director Johny Johansson εξηγεί πώς είναι όλες αυτές οι εκπληκτικές και δυναμικές γυναικείες φιγούρες, που έχουν πολλά παραπάνω πράγματα να σκεφτούν πέραν της μόδας, και όλα φαντάζουν απίστευτα. Ο ίδιος, συνέχισε λέγοντας πως οι γυναίκες αυτές αποτέλεσαν το κομβικό σημείο εκκίνησης της καμπάνιας, οδηγώντας τη σταδιακά στην εξέλιξη και στην εξάπλωσή της.
Εμπνευσμένος από τα γυναικεία αυτά πρότυπα των 90s, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που ενσάρκωσε η ίδια η Lewis, ο Johansson επέλεξε τη μούσα του με πολλή προσοχή. “Ο χαρακτήρας των Acne Studios είναι ηχηρός, το ίδιο και η Juliette”, αναφέρει ο εμπνευστής και ιδρυτής της. “Δημιουργήσαμε μαζί αυτόν τον χαρακτήρα και κατέληξε σε κάτι πραγματικά κουλ!” Με τη βοήθεια της φωτογράφου Talia Chetrit, και της στυλίστριας Vanessa Reid, η καμπάνια απέκτησε μία κινηματογραφική αισθητική.
“Η Juliette ήρθε στο ατελιέ, είδε τα ρούχα και ξεκίνησε αμέσως να δημιουργεί αυτόν τον χαρακτήρα, αναφέρει ο Johansson. Ήταν ακριβώς αυτό που ήθελε. H Talia ακολούθησε την αισθητική και τις κινήσεις της και το αποτέλεσμα κατέληξε να είναι εκπληκτικό.