Επίσημη πρεμιέρα έκανε σήμερα στον νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό της Θεσσαλονίκης η αμαξοστοιχία "Ασημένιο Βέλος", που στις 9.05 το πρωί ξεκίνησε από την αποβάθρα 1 το πρώτο της ταξίδι στη διαδρομή προς την Κατερίνη, Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2018. Πρόκειται για το τρένο που επιλέχθηκε από την ιταλική "Ferrovie dello Stato" (FS), για να πραγματοποιεί μελλοντικά το ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερες από τρεισήμισι ώρες. ΑΠΕ ΜΠΕ/PIXEL/ΜΠΑΡΜΠΑΡΟΥΣΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ
Έναντι συνολικού τιμήματος 22 εκατ. ευρώ, υπεγράφη σήμερα η σύμβαση πώλησης του 100% της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ) στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία είναι κατά 100% θυγατρική της ιταλικής Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A. Η σύμβαση αγοραπωλησίας μετοχών (SPA) υπεγράφη κατόπιν της έγκρισης του Ελεγκτικού Συνεδρίου και η ολοκλήρωση της συναλλαγής τελεί υπό την αίρεση των εγκρίσεων από τις αρμόδιες αρχές.
Η σύμβαση υπεγράφη από τον εκτελεστικό πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ, ‘Αρη Ξενόφο και τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φίλιππο Τσαλίδη.
Όπως δήλωσε ο κ. Ξενόφος, «μετά την επιτυχή προσέλκυση διεθνών επενδυτικών κεφαλαίων στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης και την επακόλουθη αναβάθμιση των λιμενικών τους εγκαταστάσεων, αλλά και την ανάταξη των οδικών αξόνων που έχει προηγηθεί στο πλαίσιο της κυβερνητικής πολιτικής, η αναβάθμιση του ελληνικού σιδηρόδρομου που εδραιώνεται με την σημερινή υπογραφή ενισχύει τον ρόλο της Ελλάδας ως κόμβο μεταφορών και διαμετακομιστικού εμπορίου. Είμαστε σίγουροι ότι και στην περίπτωση της ΕΕΣΣΤΥ θα επαναληφθούν τα θετικά αποτελέσματα που ήδη είναι ορατά στην περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά το πέρασμα της στην Ferrovie Dello Stato Italiane».
Ενώ, ο διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ, Ριχάρδος Λαμπίρης, ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι «αναμφισβήτητα είναι μια σημαντική εξέλιξη για το πρόγραμμα αξιοποίησης της περιουσίας του ελληνικού δημοσίου, καθώς διασφαλίζει την αναβάθμιση του ρόλου και την περαιτέρω ανάπτυξη της ΕΕΣΣΤΥ».