Το πρώτο γρήγορης εξυπηρέτησης εστιατόριο – bar στον κόσμο αφιερωμένο αποκλειστικά στο φωτογενές πράσινο φρούτο λειτουργεί εδώ και μερικές μέρες στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης.
Το εστιατόριο Avocaderia σερβίρει υγιεινά πρωινά και μεσημεριανά πιάτα με βασικό συστατικό το αβοκάντο. Εκτός από μία μεγάλη ποικιλία τοστ με αβοκάντο, τα λεγόμενα avo -toasts (όπως τοστ με παντζάρι και αβοκάντο) σερβίρει σαλάτες, smoothies και φυσικά γουακαμόλε, τη σάλτσα με βάση το αβοκάντο.
Η ιδέα για τη δημιουργία του εστιατορίου ανήκει σε τρεις φίλους από την Ιταλία, ένας από τους οποίους έζησε στην πατρίδα του αβοκάντο, το Μεξικό. Εμπνευσμένοι από τη χρήση του αβοκάντο στη μεξικανική κουζίνα θέλησαν να κάνουν το υγιεινό superfood γνωστό στον κόσμο και μάλιστα σε αμέτρητες εκδοχές του.
Ο Φραντσέσκο Μπρατσέτι, ο οποίος μεγάλωσε στη Φλωρεντία, όπου δεν είχε δοκιμάσει το εξωτερικό φρούτο, δήλωσε στο αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο ABC ότι όταν πήγε να ζήσει στο Μεξικό έτρωγε αβοκάντο κάθε μέρα. Στο Μεξικό χρησιμοποιούνται σε πολλά διαφορετικά πιάτα. Είναι ένα υγιεινό και γευστικό superfruit, είπε.
Ο ξάδελφός του, Αλμπέρτο Γκραμίνι εκτελεί χρέη σεφ και επιμελείται το μενού και ο φίλος του, Αλεσάντρο Μπίγκι βοηθά στην επιχείρηση. «Αγαπάμε το φαγητό και γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι για την υγεία του καθενός. Ένα νόστιμο γεύμα μπορεί να φέρει το χαμόγελο στο πρόσωπό σας και να φωτίσει τη μέρα σας, κι αν τρώτε λαχανικά ή φρούτα – σε αυτή την περίπτωση – θα έχετε μακροζωία. Γιατί λοιπόν να συμβιβάζεστε μεταξύ υγιεινού ή νόστιμου; στο Avocaderia σας προσφέρουμε και τα δύο», τόνισε ο Γκραμίνι.
Την πρώτη μέρα λειτουργίας του εστιατορίου, στις 10 Απριλίου, τα αβοκάντο εξαντλήθηκαν μέσα σε τρεις ώρες. Όπως εξήγησε ο Μπίγκι είχαν προμηθευτεί αρκετές κούτες αβοκάντο, τα οποία όμως δεν ήταν ώριμα.
Στην ιστοσελίδα του Avocaderia αναφέρεται ότι όλα τα αβοκάντο «είναι βιολογικά, καλλιεργούνται στη μεξικανική πολιτεία Michoacán από μια κοινοπραξία τοπικών αγροτών και εισάγονται στις ΗΠΑ. Το Avocaderia συνεργάζεται μόνο με προμηθευτές που σέβονται το περιβάλλον και τα δικαιώματα των εργαζομένων τους» τονίζεται.
Φυσικά το Avocaderia δεν θα μπορούσε να λείπει από το Instagram. Δημιουργήθηκαν ξεχωριστά πιάτα με αβοκάντο και παρουσιάζονται στη σελίδα του καταστήματος στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Τα posts αποδεικνύουν ότι το αβοκάντο δεν είναι μία τάση που πρόκειται να ξεπεραστεί σύντομα.