Categories: ΚΛΠ

Ιnnovation Day της Coca-Cola Τρία Έψιλον!

Δεν υπάρχουν πολλά παραδείγματα ελληνικών επιχειρήσεων που να διοργανώνουν ειδικές δράσεις προκειμένου να έλθουν κοντά με τους πελάτες και συνεργάτες τους με στόχο να παράγουν μαζί νέες ιδέες για την ανάπτυξη της αγοράς, να ανταποκριθούν στις ανάγκες των πελατών και των καταναλωτών και να διερευνήσουν ανερχόμενες τάσεις, με στόχο να ενισχύσουν τη συνολική αγοραστική εμπειρία.

Μια τέτοια, μοναδική στο είδος της, ενέργεια υλοποιεί τα τελευταία τρία χρόνια η Coca-Cola Τρία Έψιλον. Στο Ιnnovation Day της Coca-Cola Τρία Έψιλον, την καθιερωμένη ετήσια συνάντηση καινοτομίας που διοργάνωσε η εταιρεία το διήμερο 7-8 Δεκεμβρίου, Περισσότεροι από 230 πελάτες, συνεργάτες και στελέχη της εταιρείας, συμμετείχαν στην εκδήλωση η οποία φέτος μεγάλωσε ακόμη περισσότερο, προβάλλοντας περισσότερα κανάλια αγοράς ενώ υποδέχθηκε περισσότερους πελάτες από διαφορετικά κανάλια αγοράς.

Στο εφετινό Ιnnovation Day της Coca-Cola Τρία Έψιλον αποτέλεσε πραγματική καινοτομία η δημιουργία μιας “εικονικής” αγοράς με αντιπροσωπευτικά κανάλια, όπως ένα super market, ένα cafe – bar, ένα σημείο γρήγορης εξυπηρέτησης και ένα αρτοποιείο. Μέσα από τη διαδρομή των συμμετεχόντων σε αυτά τα κανάλια σε διαδοχικά γκρουπ, στελέχη και πελάτες γέννησαν νέες καινοτόμες ιδέες και ανακάλυψαν ποια είναι η καλύτερη δυνατή ενεργοποίηση σε κάθε σημείο. Επίσης ανέλυσαν τι λειτουργεί πιο αποτελεσματικά βάσει της εμπειρίας τους και πώς μπορούν μαζί να αναπτύξουν περισσότερο τα σημεία πώλησης.

Το feedback ήταν εντυπωσιακό: όπως ανέφερε ένας εκ των συμμετεχόντων, “αυτό που έκανε τη διοργάνωση να ξεχωρίζει ήταν το γεγονός ότι μέσα σε λίγα μέτρα, μπορέσαμε να δούμε πραγματικές συνθήκες σημείου HoReCa, S/M, QSR, φούρνου και επί τόπου να ανταλλάξουμε απόψεις για νέες ιδέες και σκέψεις σχετικά με τρόπους προώθησης”, ενώ έτερος πελάτης της εταιρείας ανέφερε πως “το innovation day μου έδωσε τη δυνατότητα να σκεφτώ κυριολεκτικά out of the box. Ως από επαγγελματίας του λιανεμπορίου, μπήκα στη θέση του πελάτη του κάθε διαφορετικού καναλιού. Παράλληλα με βοήθησε να δω τη συγκέντρωση ομάδων αγορών ανά επίσκεψη (Coke & meals, alcohol & Schweppes”.

Για αρκετούς άλλους πελάτες, ο ανοιχτός διάλογος και η ανταλλαγή απόψεων – ιδεών σε ενα περιβάλλον πραγματικής αγοράς, καθώς και ο interactive χώρος διεξαγωγής της διοργάνωσης είναι τα στοιχεια που ξεχώρισαν. Όπως σημειώθηκε, “η προσπάθεια από την συνεργάτιδα εταιρεία 3Ε για την σύλληψη – δημιουργία νέων ιδεών και προτάσεων , λαμβάνοντας υπόψη τη γνώμη των συνεργατών της , ήταν το στοιχείο που έκανε την διοργάνωση ξεχωριστή.” Παράλληλα, αρκετές ήταν οι ιδέες που γεννήθηκαν: “Με βοήθησε να αναγνωρίσω ευκαιρίες όπως για την αύξηση των πωλήσεων στην πρωινή ζώνη: θα μπορούσε να ειναι η συνδυαστική πώληση προϊόντων ζέστης βιτρίνας με χυμό στους καταναλωτές που προτιμούν κάποιο υγιεινό πρωινό, εκτός καφέ”, όπως αναφέρθηκε χαρακτηριστικά.

Εξίσου ενδιαφέρον στοιχείο ήταν πως ανάμεσα σε όσους συμμετείχαν, ήταν και φέτος και φοιτητές, που σε συνέχεια ενός διαγωνισμού στον οποίο συμμετείχαν, είχαν την ευκαιρία να παρευρεθούν στη διοργάνωση, προσφέροντας με τις καινοτόμες ιδέες τους μια φρέσκια ματιά στον κλάδο.

Τόσο με το Innovation Day όσο και με την ευρύτερη υποστήριξη της αγοράς με τα κατάλληλα εργαλεία, προωθητικές ενέργειες και μεθόδους, η Coca-Cola Τρία Έψιλον δημιουργεί αξία στους πελάτες της και μαζί με εκείνους, αξία για τον καταναλωτή και την αγορά.

Πηγή: www.capital.gr

minimatik

Share
Published by
minimatik