epa07079920 Independent MP Bob Katter is seen surrounded by journalists in a model of Parliament House made from Lego at Parliament House in Canberra, Australia, 09 October 2018. Parliament House celebrates its 30th anniversary this year. EPA/LUKAS COCH AUSTRALIA AND NEW ZEALAND OUT
Οι πωλήσεις των Lego αυξήθηκαν κατά 14% κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους καθώς οι οικογένειες που βρέθηκαν σε καθεστώς καραντίνας πέρασαν περισσότερο χρόνο παίζοντας με τα παιδιά στο σπίτι, ανακοίνωσε σήμερα η δανέζικη εταιρεία κατασκευής παιχνιδιών.
Η οικογενειακή αυτή επιχείρηση επέστρεψε στην κερδοφορία το 2017 έπειτα από την απότομη παύση της διψήφιας αύξησης των πωλήσεων επί μια δεκαετία.
Έκτοτε η εταιρεία έχει καταφέρει να ξεπεράσει σε οικονομική ανάπτυξη την συνολική αγορά παιχνιδιών, μια τάση που συνεχίστηκε στο διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου.
Γνωστότερη για τα πολύχρωμα πλαστικά τουβλάκια της η Lego συναγωνίζεται για μερίδιο αγοράς την κατασκευάστρια εταιρεία της Barbie, την Mattel, και την Hasbro.
“Παρατηρήσαμε μια πολύ θετική ανάπτυξη στη διάρκεια του lockdown εξαιτίας του κορονοϊού όταν οι οικογένειες ξεκίνησαν να παίζουν και να κατασκευάζουν μαζί τουβλάκια Lego”, είπε σε συνέντευξή του ο επικεφαλής της εταιρείας Νιλς Κρίστιανσεν.
“Είδαμε να συνεχίζεται η τάση και μετά τον Ιούλιο, ακόμη και αφού ξεκίνησαν οι πολίτες να επιστρέφουν στη δουλειά τους και τα παιδιά στα σχολεία. Επομένως, το αποτέλεσμα δεν αντανακλά απλώς τους δύο μήνες που όλοι βρίσκονταν μέσα στα σπίτια τους”, τόνισε ο Κρίστιανσεν, ο οποίος ανέλαβε την διοίκηση της εταιρείας το 2017.