Categories: ΚΛΠ

Η Lidl Ελλάς λανσάρει παπούτσια από ανακυκλωμένα πλαστικά απορρίμματα

Τα Ocean Bound Plastic Crivit Shoes είναι κατασκευασμένα στο επάνω, υφασμάτινο μέρος τους από 25% ανακυκλωμένες φιάλες PET που συλλέγονται από παραλίες, νησιά και παραθαλάσσιες περιοχές και κατά 75% από ανακυκλωμένο πολυεστέρα. 

Τα νέα αθλητικά παπούτσια, είναι διαθέσιμα και στα 225 καταστήματα του δικτύου της Lidl Ελλάς, μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων, στην τιμή των 16,99€ (γυναικεία/ανδρικά) και 14,99€ (παιδικά).

Τα Ocean Bound Plastic Crivit Shoes είναι εξίσου ανθεκτικά, όπως τα συμβατικά παπούτσια, ώστε όλοι να μπορούν να απολαμβάνουν ποιότητα και άνεση σε προσιτή τιμή, ενώ συμβάλλουν παράλληλα στην ανακύκλωση των πλαστικών που εντοπίζονται σε παραλίες και παράκτιες περιοχές και τα οποία απειλούν το θαλάσσιο οικοσύστημα λόγω της εγγύτητάς τους με το νερό (Ocean Bound Plastic).

Η ενέργεια αυτή αποτελεί μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του Ομίλου Schwarz για το πλαστικό και συγκεκριμένα ανήκει στα πεδία δράσης RΕdesign και REcycle, για τη μείωση χρήσης πλαστικού, όπου είναι εφικτό και βιώσιμο.

O όμιλος Schwarz με την πρωτοβουλία REset Plastic, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς, έχει αναπτύξει μια ολιστική στρατηγική που περιλαμβάνει πέντε τομείς δράσης. Έτσι μειώνεται η χρήση του πλαστικού και κλείνει ο κύκλος στο πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας.

Τα πεδία δράσης της πρωτοβουλίας REset Plastic είναι τα εξής:

REduce / Μείωση Μείωση χρήσης πλαστικού όπου είναι εφικτό και βιώσιμο

REdesign / (Επανα)σχεδιασμός (Επανα)σχεδιασμός προϊόντων ώστε να είναι ανακυκλώσιμα και να κλείνει ο κύκλος στο πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας

REcycle / Ανακύκλωση Συλλογή, διαλογή, ανακύκλωση και κλείσιμο του κύκλου ζωής των πρώτων υλών 

REmove / Απομάκρυνση Υποστήριξη εκστρατειών απομάκρυνσης πλαστικών απορριμμάτων από το περιβάλλον            

REsearch / Έρευνα Επενδύσεις στην έρευνα και ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων και ενημέρωση για την ανακύκλωση και την προστασία των φυσικών πόρων

Η δέσμευσή της εταιρίας στα ζητήματα της κλιματικής αλλαγής όπως και στα ειδικότερα ζητήματα προστασίας του περιβάλλοντος, είναι δεδομένη.  Στο πλαίσιο αυτό η εταιρία μέχρι το 2025 έχει δεσμευθεί για 20% λιγότερο πλαστικό στις συσκευασίες προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και στοχεύει στο μέγιστο ανακυκλώσιμες συσκευασίες στο 100% των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας της.

Η Lidl Ελλάς, με αίσθημα ευθύνης, δεν σταματά να δίνει μάχη για τον πλανήτη μας, για το περιβάλλον, για τις μελλοντικές γενιές. Γιατί σε όλους αξίζει ένα καλύτερο αύριο!

Μάθετε περισσότερα για τη στρατηγική REset Plastic στο https://corporate.lidl-hellas.gr/responsibility/reset-plastic
Σπήλιος Τσακίρης

Share
Published by
Σπήλιος Τσακίρης