Η δανέζικη εταιρία παιχνιδιών Lego ενώνει τις δυνάμεις της με τον κινεζικό διαδικτυακό κολοσσό Tencent Holdings προκειμένου να αναπτύξουν από κοινού διαδικτυακά παιχνίδια και ενδεχομένως ένα κοινωνικό δίκτυο που θα προορίζεται για τα παιδιά στην Κίνα.
Η Lego, που ανήκει σε ιδιώτες, έχει δει επιβράδυνση στο ρυθμό αύξησης των πωλήσεών της τα τελευταία χρόνια, ενώ η κινεζική αγορά αύξηση του τζίρου κατά 25-30% το 2016. Η εταιρία ανταγωνίζεται με την κατασκευάστρια εταιρία της Barbie, τη Mattel, καθώς και με την Hasbro για ένα μερίδιο στην κινεζική αγορά παιχνιδιών των 31 δισεκ. δολαρίων.
Η Lego ανακοίνωσε σήμερα ότι η συνεργασία με την Tencent, τη μεγαλύτερη κινεζική εταιρία ηλεκτρονικών παιχνιδιών και κοινωνικών δικτύων, έχει στόχο να δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον στο ίντερνετ, με περιεχόμενο, πλατφόρμες και εμπειρίες ειδικά σχεδιασμένες για τις ανάγκες των παιδιών στην Κίνα.
Η Tencent είναι η εταιρία με την μεγαλύτερη αξία στην Ασία, με κεφαλαιοποίηση 537 δισεκ. δολαρίων. Η Lego έχει ποσοστό περίπου 3% στην κινεζική αγορά, ενώ ακολουθούν η Mattel και η Hasbro με περίπου 2% και 1% αντίστοιχα, σύμφωνα με το Euromonitor International. Τον Νοέμβριο του 2016, η Lego άνοιξε ένα εργοστάσιο στο Τζιασίνγκ της Κίνας, όπου αναμένει να παράγει το 70-80% όλων των προϊόντων Lego που πωλούνται στην Ασία.
(ΑΠΕ-ΜΠΕ)