Categories: ΕΛΛΑΔΑ

Η απάντηση της ΣΤΑΣΥ για τη διαφήμιση κατά των αμβλώσεων που μπήκε στο μετρό της Αθήνας

Αντιδράσεις στα social media προέκυψαν από τη διαφήμιση στο Μετρό για τα “αγέννητα παιδιά” που μας γυρίζει σε άλλες εποχές. Ο φορέας που είναι υπεύθυνος για την αφίσα είναι το κίνημα “αφήστε με να ζήσω” το οποίο τοποθετείται ανοιχτά κατά των αμβλώσεων με άρθρα και δημοσιεύσεις.

Το προβαλλόμενο μήνυμα στο επίμαχο πόστερ αναφέρει συγκεκριμένα: “Ήξερες ότι από την 18η ημέρα κτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί; Από την 10η εβδομάδα νοιώθει πόνο. Διάλεξε τη ζωή”.

Η απάντηση της ΣΤΑΣΥ στο News 24/7:

Κύκλοι της ΣΤΑΣΥ απάντησαν σε ερώτημα του News 24/7 σχετικά με το θέμα. “Πρόκειται για μια διαφήμιση όπως όλες οι άλλες που μπαίνουν σε χώρους του Μετρό”, αναφέρουν χαρακτηριστικά.

“Εν προκειμένω ζητήθηκε από μια μη κερδοσκοπική οργάνωση να μπει η εν λόγω διαφήμιση, με τον φορέα αυτόν να καταβάλλει κανονικά το προβλεπόμενο ποσό για τη φιλοξενία του πόστερ. Πρόκειται για φορέα βραβευμένο που δημιουργήθηκε από πολυτέκνους. Στην αφίσα δεν υπάρχει ξεκάθαρη αναφορά στις αμβλώσεις, έτσι κρίθηκε πως δεν προκαλεί το δημόσιο αίσθημα. Πράγματι, μπορεί κανείς να διαφωνεί με το περιεχόμενο του προβαλλόμενου μηνύματος αλλά κατά τη γνώμη μας δε στοιχειοθετείται λόγος για να μην υπάρχει η διαφήμιση”, αναφέρουν ενώ σημειώνουν:

“Να θυμίσουμε πως προσφάτως φιλοξενήθηκε αφίσα και του vegan κινήματος όπου και είχαμε αντιδράσεις από την άλλη πλευρά. Επαναλαμβάνουμε πως οι αντιδράσεις είναι θεμιτές, ωστόσο, δεν υπήρχε λόγος αποκλεισμού. Συνέβη ο,τι γίνεται και με τις υπόλοιπες διαφημίσεις που φιλοξενούμε”.

Πηγή: news247.gr

Σπήλιος Τσακίρης

Share
Published by
Σπήλιος Τσακίρης