Μέσω του νέου σποτ για τα City breaks η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη συστήνονται στο κοινό ως δύο ιδανικές μεγάλες πόλεις που μπορεί κανείς να επισκεφτεί ώστε να “ολοκληρώσει την εβδομάδα του α λα ελληνικά”.
Με ιδιαίτερη έμφαση στον ηλιόλουστο καιρό, τον καφέ, το καλό φαγητό, την τέχνη, τα ψώνια και τη διασκέδαση οι τουρίστες καλούνται να βιώσουν μια μοναδική εμπειρία ανακαλύπτοντας τα διαμάντια της Ελλάδας.
Η καμπάνια θα έχει αρχικά διάρκεια σχεδόν δύο μηνών και θα προβληθεί σε δέκα χώρες που έχουν φανερώσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Δανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Πολωνία, η Σουηδία και το Ισραήλ ενώ θα επαναλαμβάνεται ανά τακτικά χρονικά διαστήματα στη διάρκεια του έτους.