Empty railway and parked trains at Renti Railway Station, in Athens, Greece during a 24-hour strike, in Athens, Greece, on Thursday, March 16, 2023. Greeks are once again walking off their jobs Thursday some two weeks after the country’s worst railway accident that left 57 people dead amid increased calls for the government to find the real reasons for the crash. / Απεργία στα τραίνα, στις 16 Μαρτίου, 2023
Ανακοίνωση εξέδωσε η Πανελήνια Ένωση Μηχανοδηγών, έναν χρόνο μετά το έγκλημα των Τεμπών, ζητώντας παράλληλα συνάντηση με την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, ώστε να δοθεί λύση σε σημαντικά ζητήματα, καθώς καταγγέλλουν σειρά προβλημάτων για το σιδηροδρομικό δίκτυο.
Ενδεικτικό είναι ότι όπως αναφέρουν οι μηχανοδηγοί εδώ και 7 μήνες η κυκλοφορία των τρένων στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη για μήκος διαδρομής 95 χιλιομέτρων γίνεται σε μονή γραμμή κυκλοφορίας χωρίς φωτοσήματα και τηλεδιοίκηση.
Η ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης:
Ένα χρόνο μετά το προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη και παρά τις εξαγγελίες της Κυβέρνησης, τα πράγματα στον σιδηρόδρομο παραμένουν όχι μόνο στάσιμα αλλά ιδιαίτερα στην Περιφέρεια της χώρας είναι δραματικά χειρότερα.
Η ανακοίνωση της Διοίκησης του ΟΣΕ στις 6 Μαρτίου, ότι λειτούργησε η Τηλεδιοίκηση του ΣΚΑ και απεσώβησε δυνητικά σοβαρό ατύχημα στις 23 Δεκεμβρίου του 2023, 3 μήνες μετά το συμβάν (γιατί άργησε τόσο η ανακοίνωση, μήπως γιατί την περίοδο εκείνη η Ελληνική Κοινωνία έβλεπε την «Εξεταστική» Επιτροπή των Τεμπών και την προσπάθεια της πλειοψηφίας να συγκαλύψει το έγκλημα και κάποιοι φοβήθηκαν ότι θα δεχόταν ένα καίριο πλήγμα;) απέδειξε το ορθόν των θέσεων του Σωματείου μας, το οποίο με εξώδικα, απεργίες, επιστολές και διαμαρτυρίες διεκδικούσε το αυτονόητο. Να λειτουργήσουν τα συστήματα ασφάλειας. Η ανακοίνωση του ΟΣΕ ΑΠΕΔΕΙΞΕ σε όλους ότι ΑΝ λειτουργούσε η Τηλεδιοίκηση Λάρισας, αυτή που τέθηκε εκτός τον Ιούλιο του 2019, σήμερα οι 57 συνάνθρωποι μας ΘΑ ΖΟΥΣΑΝ.
Το Σωματείο μας θα ζητήσει άμεσα συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του Υ.ΜΕ καθώς
Επειδή έχουμε ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ότι για τους μηχανοδηγούς ουσία δεν είναι η επικοινωνία και επειδή οι εξαγγελίες κουράζουν και διαψεύδονται από την πραγματικότητα που ζούμε καθημερινά εργαζόμενοι και επιβάτες, θεωρούμε πως πρέπει να γίνει μια ουσιαστική συζήτηση θέτοντας ρεαλιστικούς στόχους για την ανάταξη του σιδηροδρόμου.
Πειραιάς 11 Μαρτίου 2024