Πυροσβέστες και διασώστες συμμετέχουν στην επιχείρηση εντοπισμού αγνοουμένων, στο σημείο όπου σημειώθηκε το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα έξω από τη Λάρισα, Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023. Μία επιβατική αμαξοστοιχία συγκρούσθηκε με μία εμπορευματική έξω από τη Λάρισα, ενώ εκτροχιάστηκαν τα δύο πρώτα βαγόνια της επιβατικής αμαξοστοιχίας και εκδηλώθηκε πυρκαγιά. Σε 36 ανέρχονται μέχρι στιγμής οι επιβεβαιωμένοι νεκροί εξαιτίας της σύγκρουσης επιβατικής αμαξοστοιχίας με εμπορευματική, αργά το βράδυ της Τρίτης στην περιοχή Ευαγγελισμός, κοντά στα Τέμπη, σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση από τον εκπρόσωπο Τύπου του Πυροσβεστικού Σώματος, τον πύραρχο Βασίλη Βαθρακογιάννη. Παράλληλα 66 άτομα νοσηλεύονται σε νοσοκομεία, εκ των οποίων οι 60 σε απλές κλίνες και οι υπόλοιποι 6 σε ΜΕΘ. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΝΤΟΜΑΛΗΣ
Αντιδράσεις από τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ αναφορικά με τη σύνθεση της τριμερούς επιτροπής η οποία θα διερευνήσει το τραγικό δυστύχημα της 28ης Φεβρουαρίου στα Τέμπη, με τους 57 μέχρι τώρα νεκρούς.
Σημειώνεται ότι μέλος της Επιτροπής ορίστηκε ο Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, Καθηγητής Μεταφορών και Παραγωγής στο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ο οποίος διετέλεσε από το 2010 έως το 2015 διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
«Τα αίτια της τραγωδίας θα δεν θα διερευνηθούν από Επιτροπές που ορίζουν οι ελεγχόμενοι»
Η ανακοίνωση των εκλεχτών εμπειρογνωμόνων της κυβέρνησης δεν χαίρει καμίας διακομματικής συναίνεσης και προφανώς δεν μπορεί να θεωρηθεί υπερκομματική επιτροπή.
Αν η κυβέρνηση ήθελε διακομματική επιτροπή θα μπορούσε να ζητήσει προτάσεις από όλα τα κόμματα.
Αυτό που επιθυμεί όμως είναι ένα βολικό προεκλογικό πόρισμα που θα επικυρώνει την ετυμηγορία που ήδη έχει βγάλει στο διάγγελμά του ο κος Μητσοτάκης: Ότι όλα είναι ένα «τραγικό ανθρώπινο λάθος» και «διαχρονικές οι ευθύνες».
Τα αίτια όμως που οδήγησαν στην τραγωδία δε θα μείνουν στο σκοτάδι. Θα διερευνηθούν όχι από τις Επιτροπές που ορίζουν οι ελεγχόμενοι, αλλά από τις αρμόδιες Αρχές.