Άφιξη στο σταθμό Λαρίσης της αμαξοστοιχίας ETR 470, που πραγματοποιεί το πρώτο δρομολόγιο μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αθήνας, Κυριακή 15 Μαΐου 2022. Με πληρότητα στο 60% περίπου αναχώρησε σήμερα στις 07:08 το πρωί από τη Θεσσαλονίκη η νέα σύγχρονη αμαξοστοιχία ETR 470 εκτελώντας το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη -Αθήνα σε τρεις ώρες και 55 λεπτά. Με τα ETR τρένα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εγκαινιάζει μία νέα εμπειρία ταξιδιού στοχεύοντας στην καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών, προσφέροντας επιπλέον καθημερινά δρομολόγια με περισσότερη άνεση και πολυτέλεια στην διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα. Το ETR 470 έφτασε στην Αθήνα στις 11:03. Οι αμαξοστοιχίες ETR 470 διαθέτουν εννέα βαγόνια, ένα εκ των οποίων είναι εστιατόριο και μπαρ, τρία βαγόνια πρώτης θέσης και πέντε οικονομικής. Κάθε αμαξοστοιχία μπορεί να μεταφέρει έως και 475 επιβάτες και περιλαμβάνει όλες τις ανέσεις, για ένα ξεκούραστο και γρήγορο ταξίδι. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ
Νέα 24ωρη απεργία κήρυξαν οι μηχανοδηγοί στα τρένα για τις 30 Μαΐου, καθώς, όπως κατήγγειλε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, Κώστας Γενιδούνιας, οι εργαζόμενοι ενημερώθηκαν ότι θα υπάρξει τμήμα μονής γραμμής στο τμήμα μεταξύ Λάρισας και Πλατύ, σε μία απόσταση περίπου 130 χιλιομέτρων.
Ειδικότερα, ζητήθηκε από μηχανοδηγό να κινηθεί σε μονή γραμμή με επιβατικό συρμό του Προαστιακού Θεσσαλονίκης, ο οποίος τέθηκε εκ νέου σε λειτουργία από σήμερα, Δευτέρα (15/5), καθώς και να περάσει με μονοδρόμηση από το σημείο του σιδηροδρομικού δυστυχήματος της 28ης Φεβρουαρίου.
«Τα προβλήματα παραμένουν» γράφει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ.
«ΟΣΕ: Είχαμε Κλειδούχο , αλλά είχαμε και …βραχυκύκλωμα σε Ραψάνη & Μαυρονέρι για αυτό και είχαμε μονή γραμμή. «Αποκαταστάθηκε όμως». Οι επικοινωνίες στην Ειδομενη δεν αποκαταστάθηκαν , τα προβλήματα παραμένουν, το ΔΣ αποφάσισε ομόφωνα 24ωρη κινητοποίηση στις 30/5/23. Γιατί ουσία δεν είναι η επικοινωνία. Έχουν το χρόνο να τα λύσουν. Επίσης θα γίνει καταγγελία στην ΡΑΣ για ασαφείς οδηγίες που δόθηκαν σήμερα από τον ΟΣΕ σε μηχανοδηγό, θα αναζητηθεί πραγματογνώμονας για τις ταχύτητες των 140 όπου δεν λειτουργούν ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ και Φωτοσηματα (τις απορρίπτουμε) , τεχνικός ασφαλείας για τις εγκαταστάσεις. Δράσεις για προγράμματα εργασίας κτλπ».