Categories: ΚΛΠ

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία ο φοιτητικός διαγωνισμός της KPMG, AcetheCase

Το πρόγραμμα AcetheCase περιλάμβανε ένα διήμερο διαδραστικό σεμινάριο/διαγωνισμό, το οποίο υλοποιούν στελέχη της KPMG με διεθνή εμπειρία, βοηθώντας τους φοιτητές να ενδυναμώσουν τις αναλυτικές τους ικανότητες χρησιμοποιώντας πραγματικά επιχειρησιακά σενάρια, όπως επίσης και να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους στην παρουσίαση ιδεών και λύσεων. Στόχος του AcetheCase είναι να δώσει σε νέους ανθρώπους τα εφόδια για να αναπτύξουν και να ενισχύσουν τις δεξιότητες τους στη δημιουργία και ανάλυση businessplans, στη διαχείριση του χρόνου, στην ομαδικότητα, στις τεχνικές επικοινωνίας και παρουσίασης και στη δημιουργική σκέψη.

KPMGteam: Όλοι οι συμμετέχοντες με τα στελέχη της KPMG.

Στην πρόσκληση της KPMG ανταποκρίθηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό η φοιτητική κοινότητα και γι’ αυτό και η επιλογή των έξι καλύτερων ομάδων για τον τελικό αποδείχτηκε δύσκολο έργο.

Η νικήτρια ομάδα του φετινού διαγωνισμού φέρει το όνομα “DETeam” και απαρτίζεται από τις φοιτήτριες του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας: Μάρθα Ανδριανού, Αναστασία Τσαγκάρη, Ιουλία Κουρουπάκη και Ζωή Κώττη.         

Με την ολοκλήρωση του διαγωνισμού AcetheCase η Ασπασία Δημοπούλου, Διευθύντρια Προσωπικού της KPMG δήλωσε σχετικά «Είμαστε όλοι ιδιαίτερα χαρούμενοι για το μεγάλο ενδιαφέρον των φοιτητών για το AcetheCase, καθώς βλέπουμε να εδραιώνεται ένας σημαντικός θεσμός της KPMG που συνδέει τόσο δημιουργικά και διαδραστικά τους φοιτητές με την εταιρεία μας. Φέτος συγκεντρώσαμε μεγάλο αριθμό συμμετοχών και ως εκ τούτου ήταν πολύ δύσκολο το έργο της επιλογής των έξι ομάδων, οι οποίες έφτασαν στον τελικό. Επίσης, πολύ δύσκολη ήταν και η επιλογή της νικήτριας ομάδας, καθώς το επίπεδο των συμμετεχόντων ήταν υψηλό και ταυτόχρονα όλοι τους επέδειξαν ενθουσιασμό, κέφι, αλλά και αποφασιστικότητα για τη νίκη. Ευχόμαστε σε όλους τους συμμετέχοντες πάντα επιτυχίες!»

POPAGANDA

Share
Published by
POPAGANDA