Σε «παγκόσμια πρώτη», σύμφωνα με τους υπεύθυνους της επιχείρησης, δύο λεωφορεία της γαλλικής εταιρείας Navya, το πρωτότυπο των οποίων δοκιμάστηκε το 2013, θα εξυπηρετούν ανά δέκα λεπτά πέντε στάσεις της νέας γραμμής λεωφορείων μήκους 1,3 χιλιομέτρου που εγκαινιάσθηκε σε νέα συνοικία της πόλης. Κάθε όχημα μπορεί να μεταφέρει 15 επιβάτες.
«Η δοκιμαστική περίοδος του ενός έτους χρησιμεύει ως τεστ για τα πάντα, από την τεχνική μέχρι το οικονομικό μοντέλο» που μένει να προσδιοριστεί, δήλωσε ο Κριστόφ Σαπέ, πρόεδρος της ειδικευμένης στις καινοτόμες προτάσεις στις μεταφορές εταιρείας Navya.
Το λεωφορείο Arma θα κινείται με μέγιστη ταχύτητα 20 χιλιομέτρων την ώρα και είναι ένα κόσμημα υψηλής τεχνολογίας αξίας 200.000 ευρώ, εξοπλισμένο με κάμερες πλοήγησης, ανιχνευτές λέιζερ, GPS και αυτονομία κίνησης 6 έως 8 ωρών.
Έχει δοκιμαστεί σε πόλεις της Γαλλίας και της Ελβετίας, όμως χωρίς επιβάτες.
Στο τέλος του Αυγούστου, τα πρώτα ταξί χωρίς οδηγό άρχισαν να κυκλοφορούν στους δρόμους της Σιγκαπούρης σε ένα πείραμα περιορισμένων διαστάσεων, ενώ η αμερικανική Uber προτίθεται να δοκιμάσει οχήματα χωρίς οδηγό στο Πίτσμπουργκ. Η εταιρεία Alphabet, μητρική της Google ανακοίνωσε τον Μάιο σύμπραξη με την αυτοκινητοβιομηχανία Fiat Chrysler για την ανάπτυξη στόλου αυτόνομων αυτοκινήτων με στόχο να τεθούν στην κυκλοφορία μέχρι το τέλος του 2016.