Το Ελεγκτικό Συνέδριο είχε κρίνει αρχικά παράνομο το κονδύλι των 7 εκατ. ευρώ που του είχε χορηγηθεί από τον πρώην περιφερειάρχη Αττικής Γιάννη Σγουρό ώστε να αναβαθμιστεί το γήπεδο «Απόστολος Νικολαΐδης». Συγκεκριμένα, το 6ο Τμήμα του ΕΣ ανέφερε ότι η επίμαχη χορήγηση είναι αντίθετη στο δημόσιο συμφέρον ενώ παράλληλα παραβιάζεται και η αρχή της οικονομικότητας.
Έπειτα, ο Παναθηναϊκός άσκησε έφεση επί της απόφασης του 6ου Τμήματος που δεν ενέκρινε το κονδύλι για την αναβάθμιση του γηπέδου. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες η μείζονα επταμελής σύνθεσης του Ελεγκτικού Συνεδρίου σε διάσκεψη κεκλεισμένων των θυρών μετά από θετική εισήγηση του κ. Αγγελάρα, έκρινε ότι είναι εφικτό να μπει η υπογραφή τη επίμαχης προγραμματικής σύμβασης των 7 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση της έδρας του Παναθηναϊκού.
Στη συνέχεια, η πλειοψηφία των συμβούλων του Ελεγκτικού Συνεδρίου, έκριναν ότι οι εργασίες στο σύνολο των αθλητικών εγκαταστάσεων του Παναθηναϊκού καθιστούν το γήπεδο πιο ασφαλές τόσο για τους αθλητές όσο και για τους φιλάθλους που πηγαίνουν σε αυτό. Επίσης, αξιοσημείωτο είναι ότι οι εργασίες αναβάθμισης των εγκαταστάσεων του γηπέδου ανταποκρίνονται στις πρόσφατες προδιαγραφές που είναι απαραίτητες από τους ελληνικούς κανονισμούς για τη διεξαγωγή του εθνικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου, αλλά και στους κανονισμούς που έχει θέσει η UEFA.
Επιπλέον, οι δικαστές αποφάνθηκαν ότι η χρηματοδότηση της Περιφέρειας Αττικής με σκοπό την αναβάθμιση του γηπέδου του Παναθηναϊκού σχετίζεται με το ευρύτερο δημόσιο συμφέρον καθώς με έμμεσο τρόπο από τη διεθνή προβολή που θα έχει το θέμα αυτό θα διαφημιστεί η Ελλάδα.
Επίσης, έκριναν ότι η νομιμότητα της χρηματοδότησης της περιφέρειας Αττικής δεν βρίσκει αδιέξοδο στη γενική αρχή της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης, εξειδικευόμενη στην αρχή της οικονομικότητας μιας και η αρμοδιότητα της περιφέρειας Αττικής να χρηματοδοτεί τον εξοπλισμό αθλητικών εγκαταστάσεων δε συναρτάται σύμφωνα με τη νομοθεσία από το χρονικό περιθώριο λειτουργίας που έχει δοθεί για τις συγκεκριμένες εγκαταστάσεις, με τέτοιο τρόπο ώστε να αποκλείεται η αρμοδιότητα αυτή της περιφέρειας Αττικής σε περίπτωση που υπάρξει περιορισμένος χρόνος στη λειτουργία των εγκαταστάσεων. Η μείζονα επταμελής σύνθεσης του ΕΣ έκρινε στην πορεία ότι οι επεμβάσεις που πρόκειται να γίνουν στο γήπεδο συνάδουν με τον αρμόδιο νόμο 4117/2013.
Τέλος για τους παραπάνω λόγους, οι σύμβουλοι Ελεγκτικού Συνεδρίου κατέληξαν ότι πρέπει να αναθεωρηθεί η απόφαση του 6ου Τμήματος του Ανωτάτου Δημοσιονομικού Δικαστηρίου και να επιτραπεί η υπογραφή της σύμβασης.