ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Καλάθι των Χριστουγέννων: Εκτός τελικά κουραμπιέδες και μελομακάρονα

Το «Καλάθι των Χριστουγέννων» θα εφαρμοστεί για δεύτερη χρονιά από τις 13 Δεκεμβρίου μέχρι και τις 3 Ιανουαρίου στα σούπερμαρκετ, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης, περιέχοντας έξι διαφορετικές κατηγορίες τροφίμων, όχι όμως κουραμπιέδες και μελομακάρονα.

Ειδικότερα, ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, παρουσία του Γενικού Γραμματέα Εμπορίου, Σωτήρη Αναγνωστόπουλου, συναντήθηκε το πρωί της Δευτέρας 4 Δεκεμβρίου, με εκπροσώπους της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος (ΕΣΕ), υπό τον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου, Αριστοτέλη Παντελιάδη, τον Γενικό Γραμματέα, Κώστα Μαυροειδή και τον Γενικό Διευθυντή, Απόστολο Πεταλά.

Στη διάρκεια της συνάντησης, η οποία ήταν η δεύτερη σε διάστημα μιας εβδομάδας, αποφασίστηκε να εφαρμοστεί – όπως και πέρυσι – το «Καλάθι των Χριστουγέννων», από την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου έως την Τετάρτη 3 Ιανουαρίου. Θα περιλαμβάνει έξι διαφορετικές κατηγορίες τροφίμων, τα οποία είναι βασικά για το εορταστικό τραπέζι.

Σημειώνεται ότι τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες θα μείνουν εκτός από το καλάθι γιατί «συνήθως τα αρτοποιεία και τα ζαχαροπλαστεία αποτελούν καλύτερες πηγές γι’ αυτού του είδους τα προϊόντα και πολλές φορές πετυχαίνουν και πολύ καλύτερες τιμές από ένα σούπερ μάρκετ», όπως ανέφερε και ο κ. Αναγνωστόπουλος σε δηλώσεις του.

Συγκεκριμένα, στο «Καλάθι των Χριστουγέννων» θα περιέχονται τα εξής προϊόντα:

  • Αρνί
  • Κατσίκι
  • Γαλοπούλα
  • Τσουρέκι
  • Βασιλόπιτα
  • Σοκολάτα

Ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, τόνισε μετά το τέλος της συνάντησης: «Για ακόμα μια φορά είχαμε μια πολύ ουσιαστική συνάντηση με την Ένωση Σούπερ Μάρκετ και από κοινού αποφασίσαμε ποια προϊόντα θα ενταχθούν στο φετινό “Καλάθι των Χριστουγέννων”, το οποίο θα ξεκινήσει στις 13 Δεκεμβρίου και θα διαρκέσει ως τις 3 Ιανουαρίου. Θα περιλαμβάνονται βασικές κατηγορίες τροφίμων για κάθε νοικοκυριό. Αυτές τις άγιες ημέρες, θέλουμε κάθε σπιτικό να καταφέρει να εξασφαλίσει τα απαραίτητα προϊόντα για το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι του σε χαμηλές τιμές και αισθανόμαστε μεγάλη ικανοποίηση που καταφέρνουμε και το υλοποιούμε».

POPAGANDA

Share
Published by
POPAGANDA