Ο γαλλικός Οίκος μας καλεί σε μία επιστροφή στις βασικές αρχές της γυναικείας ομορφιάς. Μια επιστροφή στην ανάγκη να επαναπροσδιοριστεί η πολυτέλεια μέσα από την αγάπη για τα πρωταρχικά στοιχεία της φύσης που αποτελούν πηγή έμπνευσης αλλά και αναπόσπαστα συστατικά του αρώματος. Για το J’adore το νερό είναι ο χρυσός της εποχής μας, και η Charlize Theron η ιέρεια που το κατακτά, πιο απελευθερωμένη και συνειδητοποιημένη από ποτέ. Αυτό είναι άλλωστε, το βασικό μήνυμα της νέας καμπάνιας για το εμβληματικό άρωμα J’adore.
Δημιουργός της ταινίας ο Jean-Baptiste Mondino, ο οποίος από το 1999 σκηνοθετεί τη συναρπαστική ιστορία της γυναίκας του J’adore. «Η ταινία συμβολίζει την αναζήτηση για μια νέα εκδοχή της αλήθειας χωρίς περιορισμούς και χωρίς οτιδήποτε περιττό. Εκεί υπάρχει ένα νέο, ριζικά διαφορετικό ξεκίνημα. Εκείνη δεν έχει ανάγκη πλέον να αποδρά, έτσι όπως είναι εντελώς ελεύθερη, βυθισμένη στο βασίλειο της φύσης, σχεδόν γυμνή και απαλλαγμένη από όλα τα περιττά. Το όραμά της για τον κόσμο είναι ουσιαστικό, ορίζει τι είναι πρωταρχικής σημασίας: η προστασία του πλανήτη μας και, ειδικότερα, του νερού που είναι ο νέος μας χρυσός. Μας λέει ότι η πολυτέλεια μπορεί να έχει νόημα», αναφέρει ο Mondino.