«Ανάσα» δεν προλαβαίνει να πάρει η United Airlines. Η αεροπορική εταιρεία, η οποία έχει υποστεί τεράστιο πλήγμα στη δημόσια εικόνα της μετά τη δημοσιοποίηση ενός βίντεο που έδειχνε τη βίαιη απομάκρυνση από το αεροσκάφους ενός επιβάτη, απέσυρε μέσα σε λίγες ημέρες τις διαφημίσεις της από το Φεστιβάλ Τριμπέκα.
Η διαφήμιση για την Polaris Business Class, έδειχνε τις παροχές προς τους πελάτες της «τις προσφερόμενες απολαύσεις» με «την εποχιακή κουζίνα» και τη δυνατότητα να ξαπλώσουν «στα ειδικά διαμορφωμένα κρεβάτια» πριν ξεκινήσει η ταινία, μαζί με ένα διαφημιστικό σποτ για το φεστιβάλ στο οποίο η εταιρεία είναι χορηγός.
Η διαφήμιση αυτή όμως όταν προβλήθηκε πριν από το ντοκιμαντέρ για τον μουσικό παραγωγό Κλιβ Ντέιβις με τίτλο «The Soundtrack of Our Lives», προκάλεσε την αντίδραση του κοινού. «Δεν έχετε καταλάβει ότι η United έχει τελειώσει», δήλωσε ένας θεατής που πρόσθεσε ακόμα ότι «περιμέναμε όλοι να δούμε εάν η Polaris είναι μία υπερπολυτελής αεροπορική εταιρεία και τότε εμφανίστηκε το όνομα και όλοι τα έχασαν. Στη συνέχεια όλο το Ράδιο Σίτι ξέσπασε στα γέλια για αρκετά λεπτά».
Σύμφωνα με το «The Hollywood Reporter» το διαφημιστικό σποτ αποσύρθηκε ύστερα από δύο μέρες με κοινή απόφαση του Φεστιβάλ και της αεροπορικής εταιρείας. «Η United είναι ένας πολύτιμος συνεργάτης του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Τριμπέκα και είμαστε ευγνώμονες για τη συνεχή υποστήριξή τους στους κινηματογραφιστές και τις Τέχνες», δήλωσε η Τάμι Ρόσεν, εκπρόσωπος Τύπου του φεστιβάλ.