Από τις 21 έως τις 23 Απριλίου στην πόλη της Ελευσίνας στήνεται Πανηγύρι. Το πρωτοποριακό αυτό φεστιβάλ “συνδιαλέγεται” με έναν θρησκευτικό, ιστορικό και πολιτιστικό θεσμό όπως είναι το πανηγύρι του Αγίου Γεωργίου (πολιούχου της πόλης), ενσωματώνοντας νέα χαρακτηριστικά στη συλλογική συνείδηση με ολοήμερες και ολονύκτιες κινηματογραφικές προβολές, δημόσιες ομιλίες έξι ωρών, VR περφόρμανς και ζωντανά γυρίσματα στο δημόσιο χώρο με στόχο τη δημιουργία δύο ταινιών, σε πραγματικό χρόνο, οι οποίες θα ολοκληρωθούν με τη συμμετοχή του κοινού, θα μονταριστούν επί τόπου και θα προβληθούν στην λήξη του φεστιβάλ. Μια σύλληψη του σκηνοθέτη Σύλλα Τζουμέρκα, με τη συνεπιμέλεια της ακαδημαϊκού και cultural practitioner Μαρίας Χατζηχριστοδούλου aka Maria X, και του κριτικού κινηματογράφου και programmer Lorenzo Esposito, σε συνεργασία με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και το LADA – The Live Art Development Agency (Λονδίνο). Επί τρεις ημέρες και δύο νύχτες, σε ένα ειδικά διαμορφωμένο -ακόμα και για ύπνο- pop-up σινεμά, στο Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Ελευσίνας, 3.480 λεπτά αληθινής real-time κινηματογραφικής και new media αδρεναλίνης, περιμένουν τους θεατές οι οποίοι μπορούν να κοιμηθούν σε μια ταινία και να ξυπνήσουν σε μια άλλη! Σε πρώτη πανελλήνια μετάδοση θα προβληθεί το Ανθρώπινα Λουλούδια της Σάρκας / Human Flowers of Flesh της Ηelena Wittman από το φετινό Φεστιβάλ Λοκάρνο, με την Αγγελική Παπούλια και τον Dennis Lavant, τα δύο θρυλικά διαδραστικά μονοπλάνα των Matt Adams και Blast Theory στις ταινίες Αγύριστο Κεφάλι / Βloodyminded και Η Μοναδική μου Απαίτηση / My One Demand αντίστοιχα, το queer αριστούργημα LA Plays Itself (Fred Halsted, 1972) σε αποκατεστημένη κόπια, οι ταινίες του Αργεντίνου σκηνοθέτη Eduardo Williams, το 10ωρο έπος του Lav Diaz Η Eξέλιξη μιας Φιλιππινέζικης Οικογένειας, αλλά και ταινίες που ενσωμάτωσαν real-time τεχνικές από τους Wim Wenders, Michael Glawogger, Monika Willi, Ulrich Seidl, Αλέξη Δαμιανό, Ηanna Polack, JP Sniadecki, Stefan Jarl, Avo Kapraelian, και πολλούς ακόμα καλλιτέχνες από ολόκληρο τον κόσμο. |