Η Amor Omnia δημιουργήθηκε το 2019, από τον ηθοποιό-συγγραφέα Αντρέα Μαντά και την επαγγελματία στο χώρο της Επικοινωνίας και της παραγωγής, Τίνα Παππά, ως το όχημα για την παρουσίαση της δικής τους πρότασης για τη σύγχρονη τέχνη. Σκοπός τους, η προαγωγή του πολιτισμού και των τεχνών, και ειδικότερα του θεάτρου σε όλες του τις μορφές, της λογοτεχνίας, των εικαστικών τεχνών, της φωτογραφίας και του κινηματογράφου. Επίσης, η πραγματοποίηση συνεργειών με άλλες δημιουργικές δυνάμεις με το ίδιο όραμα, εντός και εκτός Ελλάδας. Βασικοί σταθμοί στη μέχρι τώρα πορεία τους είναι οι τέσσερις παραγωγές τους που έχουν παρουσιάσει στο κοινό: 1) το 2019, με το έργο «Ρολόι Από Άμμο», με πρωτότυπο κείμενο βασισμένο στο έργο του Jorge Luis Borges, 2) το 2022, μετά από παύση δυο ετών λόγω της πανδημίας, με την performance «Οι Ώρες Ανάμεσα» (μια παράσταση διαλεκτικής μεταξύ του λόγου και της μουσικής, επίσης με πρωτότυπο κείμενο, εμπνευσμένο από το έργο του Samuel Beckett), 3) η παράσταση/reprise του “Οι Ώρες Ανάμεσα”, που παρουσιάστηκε τον Μάιο του 2023 με τον εναλλακτικό τίτλο “Quelle Catastrophe” στο θέατρο Θησείον και τέλος 4) επίσης το 2023 η συμμετοχή της Amor Omnia στην 2023 Ελευσίς Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης, με το «Ξυλίκι», ένα ενιαίο έργο απαρτιζόμενο από επιμέρους δράσεις. Το Ξυλίκι κορυφώθηκε στις 6 Ιουλίου με την επιτυχημένη παρουσίαση ενός θεατροποιημένου Αναλογίου, με τη συμμετοχή των ηθοποιών Ιωάννας Παππά και Άλκη Παναγιωτίδη, και του θρυλικού Βρετανού μουσικού Jah Wobble. Αυτή την περίοδο ετοιμάζουν τις δυο επόμενες παραγωγές τους, που θα παρουσιάσουν στο θέατρο της Οδού Κυκλάδων τον Ιανουάριο και στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης τον Μάρτιο. Ο Γιώργος – Ίκαρος Μπαμπασάκης γεννήθηκε το 1960. Είναι ποιητής, μεταφραστής και συγγραφέας. Σπούδασε οικονομικά στην Ανωτάτη Βιομηχανική Σχολή Πειραιώς, κινηματογράφο στη Σχολή Σταυράκου, και φιλοσοφία στο Πανεπιστήμιο του Bielefeld, στη Γερμανία. Συνεργάστηκε με την εφημερίδα Ελευθεροτυπία για δέκα χρόνια, ενώ διατήρησε τη Στἠλη του Βιβλίου στα free-press Lifo και City Press. Από τα τέλη της δεκαετίας του 1970, άρχισε να γράφει σε έντυπα, όπως το Ιδεοδρόμιο του Λεωνίδα Χρηστάκη, η Χιονάτη του Βαγγέλη Κοτρώνη, η Οδός Πανός, ο Ήχος, το Κάππα, η Λέξη, η Πολιορκία, το Δέντρο, και να συνθέτει ποιήματα και πεζογραφήματα. Ο τρόπος ζωής του τον οδήγησε στη συστηματική μελέτη των λεγόμενων «ιστορικών πρωτοποριών» (Φουτουρισμός, Dada, Υπερρεαλισμός), των Beat ποιητών και συγγραφέων, καθώς και του ρεύματος για την «υπέρβαση και την πραγμάτωση της Τέχνης». Καρπός αυτών των αναζητήσεών του είναι τα πολυσυζητημένα του βιβλία για τον William S. Burroughs, για την Internationale Situationniste, για τον Guy Debord, για τον Μάη του ’68. Εργάστηκε στην ελληνική ραδιοφωνία (Δεύτερο Πρόγραμμα, ΕΡΑ 4, Εν Λευκώ, Στο Κόκκινο, Κανάλι 1, και 24/7). Ίδρυσε και διηύθυνε την επιθεώρηση Propaganda και το Εγχείρημα Κορέκτ όπου δημοσιεύτηκαν κρίσιμα κείμενα για την πολιτική και την κουλτούρα των καιρών μας. Έχει εκδώσει 40 δικά του βιβλία σε έγκριτους εκδοτικούς οίκους (Νεφέλη, Μεταίχμιο,Ερατώ, Γαβριηλίδης. Ανάμεσα σε άλλα, από τις εκδόσεις Εστία κυκλοφορεί το έργο του Τριλογία του Χάους (Διασυρμός, Αγάπη/Love, Πάρκο), και από τις εκδόσεις νήσος το μυθιστόρημά του Η Κοκό στην Κοπεγχάγη. Έχει μεταφράσει Βλαντιμίρ Ναμπόκοβ, Τζόναθαν Φράνζεν, Χένρυ Μίλλερ, Σαλμάν Ρούσντι, Ντέιβιντ Φόστερ Γουάλας, κ.α.) Εργάστηκε στη ραδιοφωνία ως παραγωγός εκπομπών λόγου (Δεύτερο Πρόγραμμα, ΕΡΑ4, Εν Λευκώ, Στο Κόκκινο, 24/7). Είναι μέλος της Εταιρείας Συγγραφέων και του Κύκλου Ποιητών. Βρέθηκε στη Βραχεία Λίστα για το Κρατικό Βραβείο Μετάφρασης 2018 (George Saunders, Λήθη και Λίνκολν, εκδ. Ίκαρος). Αυτή θα είναι η πρώτη του μεταφραστική απόπειρα για το θέατρο. ΜΥΣΤΗΡΙΟ 93: ΞΥΛΙΚΙ Πότε: Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου
“Αφηγηματική Ιατρική & Τέχνες” Ώρα: 18.30
Διάρκεια: 70′ “Στα ίχνη της Ιεράς Οδού – Τα μυστικά παραπλεύρως του αυτοκινητόδρομου”
Ώρα: 20.00 Διάρκεια: 70′ Η είσοδος είναι ελεύθερη Μια παραγωγή της 2023 Ελευσίς Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης |