Categories: ΚΟΣΜΟΣ

Tα Burger King θέλουν να αγαπηθούν με τα McDonalds

Θα μπορούσαν τα μπέργκερ να θάψουν το τσεκούρι του πολέμου; Μάλλον όχι, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των Burger King για μία προσωρινή ανακωχή με τα McDonalds. Τα Burger King – θέλοντας να κάνουν κάτι ξεχωριστό και να κερδίσουν τις εντυπώσεις στον επικοινωνιακό πόλεμο των εταιρειών – προσέγγισαν τα McDonalds προκειμένου να συνδυάσουν τα πιο διάσημα μπέργκερ τους για μία μόνο ημέρα και συγκεκριμένα την 21η Σεπτεμβρίου, την Παγκόσμια Ημέρα της Ειρήνης, σε μία προσπάθεια «εκεχειρίας». Το μόνο πρόβλημα είναι ότι αποφάσισαν πρώτα να δημοσιεύσουν την πρότασή τους στο «The New York Times» και «Chicago Tribune» και μετά να ενημερώσουν τα McDonalds.

Το βίντεο του Burger King για το McWhopper

Σύμφωνα με την πρόταση των Burger King, το McWhopper, που θα είναι ένας συνδυασμός του Big Mac και του Whopper, θα μπορεί να το προμηθευτεί κανείς σε ένα pop-up εστιατόριο που θα ανοίξει ειδικά για εκείνη την ημέρα στην Ατλάντα, η οποία βρίσκεται ανάμεσα στα κεντρικά γραφεία των McDonalds, που βρίσκονται στο Σικάγο, και στα κεντρικά γραφεία των Burger King, που βρίσκονται στο Μαϊάμι.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα των Burger King, όλα τα έσοδα από αυτό το μπέργκερ, τα οποία θα διατίθεται σε περιορισμένο αριθμό, θα διατεθούν στην μη κερδοσκοπική οργάνωση «Peace One Day», μίας πρωτοβουλίας που μάχεται κατά της βίας και υπέρ της παύσης των πυρών.

Τα Burger King έγραψαν στην ιστοσελίδα τους ότι δεν πειράζει αν τελικά επιλέξουν τα McDonalds να μην συμμετέχουν σε αυτή την πρωτοβουλία, αφού, ούτως ή άλλως, δεν είναι εύκολο να πετύχει επιτευχθεί η ειρήνη μεταξύ των διάσημων μπέργκερ.

Ο Steve Easterbrook, γενικός διευθυντής των McDonalds έδωσε τη δική του απάντηση μέσω Facebook:

«Η έμπνευση αποτελεί μία καλή ιδέα, αλλά οι δύο εταιρείες μπορούν να κάνουν κάτι μεγαλύτερο για να κάνουν τη διαφορά με μία παγκόσμια προσπάθεια μεγαλύτερης σημασίας. Υ.Σ. Ένα απλό τηλεφώνημα την επόμενη φορά θα ήταν αρκετό».

Dear Burger King, Inspiration for a good cause… great idea. We love the intention but think our two brands could…

Posted by McDonald’s on Wednesday, August 26, 2015

Θοδωρής Χονδρόγιαννος

Share
Published by
Θοδωρής Χονδρόγιαννος