Τα τελευταία χρόνια ο διευθυντής του δημιουργικού τμήματος της Dior Homme, Kris Van Assche, επιλέγει να πρωταγωνιστήσουν στις καμπάνιες του οι «προσωπικοί του ήρωες»· μέχρι σήμερα έχουμε δει τον Oliver Sim, τον ηθοποιό Robert Pattinson, τον ράπερ A$AP Rocky και τον σκηνοθέτη και φωτογράφο Larry Clark.
Για τη φετινή σεζόν επέλεξε τον Boy George, τον άνθρωπο που σημάδεψε τη δεκαετία του 1980 με το ανδρόγυνο στυλ του.
«Προσπάθησα να δείξω αυτό που θεωρώ ότι είναι σήμερα η Dior Homme. Είναι η μουσική, είναι το σινεμά, είναι η ίδια η μόδα! Είναι μια συγκεκριμένη μνήμη που έχω από τη δεκαετία του ’80, η οποία συνδέεται με το 2017», είπε σε συνεντευξή του ο Van Assche.
«Όταν ήμουν παιδί, ο Boy George ήταν ο πρώτος που μετέδωσε το μήνυμα πως είναι εντάξει να είναι κανείς διαφορετικός· υπήρξε μια τεράστια επιρροή για τη γενιά μου. Η ιδέα της ελευθερίας και της επανάστασης – τις οποίες ακόμα αντιπροσωπεύει – είχαν μια τεράστια, μακρόχρονη επιρροή στη ζωή μου».
Με φωτογράφο τον μετρ του είδους Willy Vanderperre, ο Boy George πρωταγωνιστεί στην νέα καμπάνια μαζί με τον A$AP Rocky και το μοντέλο Ernest Klimko. Το τρίο συμπληρώνει ο ηθοποιός Rami Malek, πρωταγωνιστής της σειράς Mr. Robot, ο οποίος αναμένεται να ενσαρκώσει τον Freddie Mercury στην νέα ταινία με τίτλο, Bohemian Rhapsody.
Πηγή: Dazed