Categories: ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Πως αυτό το θρυλικό φόρεμα της Τζ. Λόπεζ άλλαξε για πάντα την Google [ΕΙΚΟΝΕΣ-ΒΙΝΤΕΟ]

Τελικά το πιο σημαντικό ρούχο του 21ου αιώνα, δεν ήταν εκείνο το φόρεμα που μας είχε κάνει όλους να αναρωτιόμαστε αν είναι μπλε ή μαύρο το 2015. Είναι το θρυλικό πλέον, πράσινο Versace, φόρεμα που είχε βάλει η Τζένιφερ Λόπεζ στα βραβεία Γκράμυ του 2000.

Σε άρθρο του ο διευθύνων σύμβουλος της Google, Έρικ Σμιντ, έγραψε πως ήταν τόσοι πολλοί οι άνθρωποι στο διαδίκτυο, που αναζητούσαν μια εικόνα του αποκαλυπτικού φορέματος που είχε σχεδιάσει η Ντονατέλα Βερσάτσε, ώστε η εταιρεία του αναγκάστηκε να φτιάξει και μια μηχανή αναζήτησης μόνο για εικόνες.

«Όταν βγάλαμε για πρώτη φορά την Google, ο κόσμος δεν μπορούσε να πιστέψει πόσο εύκολο ήταν να βρεις κάτι, γράφοντας απλά δυο-τρεις λέξεις κλειδιά. Δεν ήταν όμως τέλειο, ειδικά με τα σημερινά στάνταρ, και αναζητούσαμε συνεχώς τρόπους να βελτιωθούμε. Άλλωστε ο κόσμος ήθελε κάτι παραπάνω από ένα απλό κείμενο και μόνο. Το καταλάβαμε αυτό πιο έντονα μετά τα βραβεία Γκράμυ του 2000, όταν η Τζένιφερ Λόπεζ φόρεσε ένα πράσινο φόρεμα, ε και ο κόσμος ήθελε να το δει. Τότε ήταν η πιο δημοφιλής αναζήτηση που είχαμε ποτέ, αλλά δεν ξέραμε πως ακριβώς να το προσφέρουμε στους χρήστες. Κάπως έτσι δημιουργήθηκαν τα Google Images».

Η Πορτορικανή σταρ φόρεσε το ρούχο αυτό 18 χρόνια πριν, φαίνεται όμως πως το λατρεύει ακόμα, καθώς έχει έκτοτε φορέσει αρκετές παραλλαγές του με πιο πρόσφατη αυτή στο βίντεο κλιπ της για το τραγούδι I Luh Ya Papi.

POPAGANDA