Οι νέες οικονομικές συνθήκες απαιτούν προσαρμογή σε πολλούς τομείς της ζωής μας. Στον χώρο του αυτοκινήτου η νέα τάση είναι να μοιράζεσαι το αυτοκίνητο που κατέχεις με άλλους οδηγούς που δεν τους γνωρίζεις. Με αυτό τον τρόπο, εξασφαλίζεις ένα σημαντικό εισόδημα και συμβάλλεις στην εξυπηρέτηση των επισκεπτών και τουριστών.
Η Opel γιορτάζει τα πρώτα γενέθλια της CarUnity, της εταιρείας που έχει σαν αντικείμενο την κοινοχρησία (car-sharing) οχημάτων με τα σήματα της γερμανικής μάρκας.
Η CarUnity απαριθμεί ήδη αυτή τη στιγμή πάνω από 4.000 εγγεγραμμένα οχήματα και στοχεύει σε περαιτέρω επέκταση της κοινότητας κοινοχρησίας οχημάτων. Έχοντας δώσει αρχικά έμφαση στην περιοχή Rhine-Main της Γερμανίας, η μάρκα ετοιμάζεται να επεκταθεί. Το Βερολίνο και η περιοχή Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας θα αυξήσουν τις δραστηριότητες της CarUnity, μέσω νέων συνεργασίων με τοπικά μέσα ενημέρωσης μητροπολιτικών περιοχών.
Η κοινοχρησία οχημάτων προσφέρει στους χρήστες ευέλικτη, προσιτή μετακίνηση ή την ευκαιρία να κερδίζουν χρήματα με το αυτοκίνητό τους. Γενικά, ωφελούνται τόσο η κοινωνία όσο και το περιβάλλον, επειδή η CarUnity χρησιμοποιεί αυτοκίνητα που ήδη υπάρχουν, εξοικονομώντας πόρους.
Η φιλοσοφία της CarUnity επιτρέπει στους χρήστες να προσφέρουν το δικό τους αυτοκίνητο για ενοικίαση ή να ενοικιάζουν ένα αυτοκίνητο της επιλογής τους, ακόμη και αν δεν ανήκει στην γκάμα των μοντέλων της Opel.
Επιπλέον των ιδιωτών και των εργαζομένων της Opel, πάνω από 60 διανομείς Opel αυτή τη στιγμή διαθέτουν τα αυτοκίνητά τους μέσα από την κοινότητα CarUnity.
Η εξέλιξη της Opel από κατασκευάστρια οχημάτων σε πάροχο υπηρεσιών μετακίνησης είναι ένα σημαντικό στοιχείο του σχεδίου της για το μέλλον. Το 2015, εκτός από το λανσάρισμα της CarUnity και την υπηρεσία προσωπικής σύνδεσης και υποστήριξης Opel OnStar, ξεκίνησε και ένα επιτυχημένο πρόγραμμα ride-sharing στις εγκαταστάσεις της στο Rüsselsheim.
Η διαμόρφωση του μέλλοντος της μετακίνησης είναι επίσης στρατηγικής σημασίας στη General Motors, μητρική εταιρία της Opel. Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η GM λανσάρισε ένα νέο brand κοινοχρησίας οχημάτων με την ονομασία Maven και σύναψε μακροπρόθεσμη συνεργασία με τη Lyft, την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρία συλλογικής μετακίνησης (ride-share) στις ΗΠΑ.