Categories: ΚΛΠ

Αυτά είναι τα 10 πιο εμπορικά SUV στην Ευρώπη

Η μεγάλη ζήτηση για αυτοκίνητα ελεύθερου χρόνου για μοντέλα της Nissan, της Volkswagen, της Peugeot, της Opel, της Skoda και της Ford βοήθησαν στην αύξηση των ευρωπαϊκών πωλήσεων.

   Σύμφωνα με εκτιμήσεις των αναλυτών LMC Automotive μέχρι το τέλος του έτους οι πωλήσεις στην κατηγορία των SUV θα ξεπεράσουν τις 1,8 εκατομμύρια μονάδες, ενώ μέχρι το 2020 οι αντίστοιχες πωλήσεις θα ξεπεράσουν τα 2 εκατομμύρια.

   Το Nissan Qashqai διατηρεί το προβάδισμα στην κατηγορία με συνολικά 195.188 μονάδες (+8.2%) το πρώτο εννεάμηνο, αλλά έχει να αντιμετωπίσει την πιο σκληρή πρόκληση από το Volkswagen Tiguan, που γνωρίζει αύξηση πωλήσεων κοντά στο 45% με συνολικά 179.411 μονάδες. Στην τρίτη θέση των πωλήσεων βρίσκεται το SUV της Peugeot με το 3008 (122.984 μονάδες, +157%). Σύμφωνα με την εταιρεία οι προσδοκίες είναι σύντομα να ξεπεράσει τις 300.000 πωλήσεις.

   Μείωση πωλήσεων γνώρισε το μοντέλο της Hyundai με το Tucson (115.776 μονάδες, -3.3%). Από την άλλη η Ford δηλώνει πως έχει ισχυρή ζήτηση (+20%) για το Kuga, καθώς οι πωλήσεις αυξήθηκαν τους τελευταίους μήνες φθάνοντας τις 114.651 πωλήσεις.

   Έδαφος έχασε το Kia Sportage με μείωση πωλήσεων (-7%, 102.989 μονάδες), όπως και το Renault Kadjar (-13,5%, 84.230 μονάδες). Δυναμικά στην αγορά της Ευρώπης μπήκε το νέο Seat Ateca, για το οποίο δεν έχουμε επίσημες μετρήσεις, ενώ μέσα στην πρώτη δεκάδα βλέπουμε και ένα ακόμη μοντέλο της Nissan, το X-Trall με 57.503 πωλήσεις, γνωρίζοντας αύξηση 19%. Τέλος 54.242 πωλήσεις πραγματοποίησε το Toyota RAV4, σημειώνοντας οριακή αύξηση +0.6%.

   Καλή είναι η πορεία και του Grandland X, το οποίο βρίσκεται στην ίδια πλατφόρμα του PSA Group με το 3008, ενώ πολύ καλή μπορεί να θεωρηθεί και η πορεία του Citroen C5 Aircross που μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα του γκρουπ PSA με το Grandland X και το 3008.

   Το Jeep με το Compass γνωρίζει καλή πορεία με αύξηση πωλήσεων από τον προηγούμενο Σεπτέμβριο, ενώ δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και το νέο Skoda Karoq, το οποίο έχει πολύ καλές προοπτικές αύξησης του μεριδίου της αγοράς.

   Στον αντίποδα των πωλήσεων, βλέπουμε την Fiat μέχρι στιγμής να μείνει εκτός παιχνιδιού, καθώς είναι η μόνη μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία χωρίς μοντέλο στο χώρο των SUV.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ)

POPAGANDA

Share
Published by
POPAGANDA