Σύμφωνα με πηγές από τη Namco SA και με όσα αναφέρει η Καθημερινή, για την επανεκκίνηση της αυτοκινητοβιομηχανίας και την παραγωγή του πρώτου Pony απαιτούνται τουλάχιστον 10 εκατ. ευρώ σε περαιτέρω έρευνα, μελέτες παραγωγής, εκμάθηση εξειδικευμένου προσωπικού κ.τ.λ. Γενικότερα, όπως λένε, το περιβάλλον στην Ελλάδα δεν ευνοεί την ανάπτυξη της αυτοκινητοβιομηχανίας. Το καθαρό κέρδος μιας τέτοιας επένδυσης δεν ξεπερνά το 3%-6%, ενώ το κεφάλαιο κίνησης που απαιτείται αντιστοιχεί περίπου στο 80% του τζίρου. Επίσης, όλα τα εξαρτήματα που δεν μπορούν να κατασκευαστούν στην Ελλάδα θα πρέπει να αγοραστούν από το εξωτερικό. Τις μηχανές, φέρ’ ειπείν, θα τις προμηθευτούν από τη Volkswagen-Ford. Ετσι, όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, για τα 6.000 αυτοκίνητα που σχεδιάζει η Namco να πουλήσει τον χρόνο, θα πρέπει να αγοράσει 2.000-2.500 κινητήρες από πριν.
Μεγάλο πρόσκομμα αποτελεί ταυτόχρονα και η έλλειψη τεχνογνωσίας. Το προσωπικό της χρυσής εποχής της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ελλάδα (1964-1985) βρίσκεται πια στη σύνταξη. «Χρειάζονται μηχανικοί για όλα τα στάδια από το quality control, τη βαφή, την ηλεκτροκόλληση. Δεν έχουμε εξειδικευμένους στην αυτοκινητοβιομηχανία εργάτες. Ενδεχομένως χρειαστεί να φωνάξουμε το σωματείο των συνταξιούχων μηχανικών αυτοκινητοβιομηχανίας της Γερμανίας για εκπαίδευση των Ελλήνων συναδέλφων τους. Και αυτό απαιτεί χρόνο και χρήμα», σημειώνουν χαρακτηριστικά άνθρωποι μέσα από την εταιρεία.