Ο Fritz Lang είναι πιθανότατα γνωστός για τα Metropolis και M, δυο αναμφισβήτητα αριστουργήματα του παγκόσμιου σινεμά, αυτό όμως δε σημαίνει ότι η υπόλοιπη φιλμογραφία του υστερεί σε ποιότητα και καλλιτεχνική «πολυχρωμία». Γεννήθηκε στις 5 Δεκέμβρη 1890 στη Βιέννη της τότε Αυστρο-Ουγγαρίας. Έπειτα από την τραυματική -σωματικά και ψυχικά- εμπειρία του Α’Παγκοσμίου Πολέμου, όπου χτυπήθηκε τρεις φορές, ξεκίνησε να γράφει τα πρώτα του σενάρια, όσο ανάρρωνε. Πολύ γρήγορα όμως θα έκανε τη μετάβαση, αφήνοντας τη συγγραφική πένα και παίρνοντας το ρόλο του σκηνοθέτη, ξεκινώντας στα περίφημα στούντιο της UFA (Universum Film AG). Τη δεκαετία του ’20, συμμετείχε κι εκείνος στο κίνημα του γερμανικού Εξπρεσιονισμού, με την πρώτη ταινία του δημοφιλούς pulp χαρακτήρα Dr.Mabuse, το πεντάωρο έπος Die Niebelugen (1924),την πρώτη ταινία επιστημονικής φαντασίας -και ακριβότερη παραγωγή εκείνη την εποχή παγκοσμίως- Metropolis (1927), το πολεμικό Spione(1928) και το επίσης επιστημονικής φαντασίας Woman on the Moon (1929).
Το 1931 γύρισε το -ομιλόν- αριστούργημά του, M, που παρείχε τη συνταγή για το κινηματογραφικό είδος του φιλμ νουάρ, το οποίο θα άνθιζε λίγο μετά στις ΗΠΑ. Η ταινία παρουσιάζει την ιστορία ενός παιδόφιλου δολοφόνου («ο Δράκος του Ντύσελντορφ») που υποδύεται αριστουργηματικά ο Peter Lorre, και ήταν ακόμη και για τον ίδιο το σκηνοθέτη το καλύτερό του φιλμ.
Την επόμενη χρονιά το δεύτερο φιλμ για το Dr. Mabuse, σχεδίαζε να κλείσει την τριλογία Mabuse, όμως παρεμποδίστηκε από τις πολιτικές εξελίξεις. Η άνοδος του χιτλερισμού έδιωξε πολλούς αντιφρονούντες, με το Lang να είναι ένας απ’αυτούς -μάλιστα χώρισε τη γυναίκα του, σεναριογράφο Thea von Harbou διότι η τελευταία έδειχνε μια συμπάθεια προς το ναζιστικό κόμμα- και έψαξε την τύχη του στην Αμερική.
Η καριέρα του στην Αμερική είναι επίσης ενδιαφέρουσα, με πολλούς μεταγενέστερους σκηνοθέτες (ειδικά εκείνους της γαλλικής nouvelle vague) να θεωρούν πως οι δημιουργίες του Lang εκεί είναι αριστουργηματικές και αρκετά υποτιμημένες από το Hollywood. Γνωστότερες ταινίες του, τα Big Heat (1953) και While the City Sleeps (1956). Η τελευταία του κινηματογραφική δουλειά ήταν στην ταινία του Jean-Luc Godard, Contempt το 1963, ενώ λίγο μετά εγκατέλειψε το χώρο, λόγω προβλήματος με την όραση (συχνά φορούσε μονόκλ ή καλύπτρα). Πέθανε στις 2 Αυγούστου 1976 σε ηλικία 84 ετών στο Beverly Hills της Καλιφόρνια.