Η δυναμική της διαφήμισεις φαίνεται πολλές φορές από την ικανότητά της να χτίζει και να πλασάρει όσο το δυνατόν καλύτερα το προϊόν. Όταν όμως το κάνει με τόσο ανεξίτηλο τρόπο, όπως με την περίφημη διαφήμιση «1984» για τον επερχόμενο Macintosh της Apple, τότε γίνεται σχεδόν παράξενο και σίγουρα αξιοσημείωτο.
Και βέβαια, ο τρόπος με τον οποίο προμόταραν το καινούριο «δημιούργημα», ήταν εγγυημένος για επιτυχία: Τo Super Bowl, την πιο επικερδή αθλητική επιχείρηση των αμερικανών, τον τελικό του NFL. Αλλά και η αισθητική της διαφήμισεις ήταν από εκείνες που ξεχώρισαν, με ένα οργουελικό σκηνικό και το Ρίντλεϊ Σκοτ στην σκηνοθεσία, που ξέρει πολύ καλά να χτίζει δυστοπικές «παραστάσεις».