Categories: ΜΟΔΑ

Χρόνια Πολλά Vans! 50 Χρόνια Outloud, Unfashioned, Trespassing & Leaving a Mark

H Vans είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει το παγκόσμια λανσάρισμα του The Story of Vans την ιστορική μέρα που σβήνει πενήντα κεράκια. Στις 16 Μαρτίου, 1966, η Vans ξεκίνησε στο Anaheim της Καλιφόρνια, ως μια μικρή, οικογενειακή επιχείρηση με μεγάλα όνειρα. 50 χρόνια αργότερα, η φιλοσοφία των Van Doren συνεχίζει να ζει μέσα από μια από τις μεγαλύτερες νεανικές μάρκες του κόσμου, προωθώντας την κουλτούρα δημιουργικής έκφρασης μέσω των action sports, της τέχνης, της μουσικής και του street culture.  Η Vans τιμά την πλούσια κληρονομιά της, με την σειρά “The Story of Vans” – μια τρισδιάστατη καμπάνια, η πρώτη στο είδος της – συνδυάζοντας ένα μείγμα καλλιτεχνικών μεθόδων ώστε να αναδειχθούν οι σημαντικότερες στιγμές από την 50ετή ιστορία του brand.

«Είναι μια συναρπαστική ημέρα για τη Vans καθώς ξεκινάμε ένα νέο κεφάλαιο της ιστορίας μας γιορτάζοντας 50 “Off the Wall” χρόνια ενεργής υποστήριξης της δημιουργικής έκφρασης.  Επιπλέον, κοιτάζουμε προς το μέλλον, καθώς εισάγουμε προοδευτικές πλατφόρμες και καινοτομία προϊόντων, όπως αναμένουν από τη Vans οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο» δήλωσε ο Kevin Bailey, Πρόεδρος της Vans και VF Action Sports«Η Story of Vans αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα των ορόσημων που έχουν κάνει τη Vans το μοναδικό brand που είναι σήμερα.  Η εφευρετική σύσταση της καμπάνιας μας επιτρέπει να ζωντανέψουμε αυτές τις στιγμές, παγκοσμίως, μέσα από μια διαδραστική εμπειρία στο House of Vans».

Στη νέα καμπάνια αναμειγνύονται ποικίλες μεθόδοι animation για να δημιουργήσουν ξεχωριστή οπτική επεξεργασία σε μια πρωτοποριακή καμπάνια που απεικονίζει την προέλευση του brand στους χώρους των action sports, της τέχνης, της μουσικής και της μόδας. Με έναν συνδυασμό τεχνικών που δεν έχουμε ξαναδεί, The Story of Vans χρησιμοποιεί προοπτική σχεδίου, παραδοσιακό cell animation, χάρτινα cut outs και τα διαχρονικά παπούτσια της Vans, τα οποία είναι όλα stop-motion animated σε μια περίπλοκη «χορογραφία», γιορτάζοντας το brand. Σκηνοθετεί ο Reza Resoli από το Pet Gorilla, ζωντανεύοντας το The Story of Vans μέσα από φαντασιώδεις ασπρόμαυρες εικόνες των Γάλλων καλλιτεχνών Mrzyk & Moriceau σε συνδυασμό με την δημιουργία ενός soundtrack του Music House Beta Petrol, ο οποίος φέρνει μαζί διάφορους μουσικούς συνεργάτες, από τον John Herndon των Tortoise  μέχρι τον Wayne Kramer των θρυλικών MC5. Η καμπάνια αποτελείται από μια σειρά πέντε ιστοριών – η κύρια ιστορία αφηγείται το ταξίδι του Vans brand, και τα τέσσερα επιπρόσθετα σποτάκια τονίζουν τον πυρήνα της δημιουργικής έκφρασης της Vans που ερμηνεύουν τον “Off The Wall” τρόπο ζωής.

Κάθε ιστορία αφηγείται από έναν διάσημο, και πολλών ετών ένθερμο Vans υποστηρικτή. Ο επαγγελματίας skateboarder και ιστορικός του αθλήματος, Jeff Grosso, εκφωνεί την κύρια ιστορία, ενώ ο iconic skateboarding θρύλος Tony Alva μιλάει για τη δική του ιστορία με το action sports brand. O καλλιτέχνης και μουσικός Ray Barbee, Chuck D των Public Enemy και η εκπρόσωπος μόδας και ηθοποιός, Chloe Sevigny δανείζουν τις φωνές τους για τα σποτάκια που αφορούν στην τέχνη, τη μουσική και τη μόδα, αντίστοιχα. Επισκεφθείτε το www.vans.com να παρακολουθήσετε τοThe Story of Vans, αλλά και να μοιραστείτε τη δική σας ιστορία Vans χρησιμοποιώντας  #since66.

 

Το αποκορύφωμα της The Story of Vans καμπάνιας και η 50ετή Vans κληρονομιά θα ζωντανέψουν σε δέκα House of Vans τοποθεσίες σε όλη την υφήλιο, ξεκινώντας απόψε. Από τη Νέα Υόρκη στο Λονδίνο και στο Χονγκ Κονγκ, οι επισκέπτες του House of Vans θα “βυθιστούν” στην Ιστορία της Vans. Στο ευχάριστο περιβάλλον της κάθε House of Vans εκδήλωσης θα περιλαμβάνονται DIY εργαστήρια, Vans shoes customization, μια αναδρομική ματιά στην ιστορία των Vans και επιμελημένες μουσικές παραστάσεις featuring Nas, Dinosaur Jr., Wu-Tang Clan, The Kills, Erykah Badu, Jamie XX, Dizzee Rascal, Yeasayer, Shlohmo κ.ά.. Επίσης, θρύλοι του Vans skateboarding και επαγγελματίες αθλητές θα είναι παρόντες για skate demos και αυτόγραφα.

Για να πάρετε μέρος στη δράση του House of Vans και να μάθετε περισσότερα σχετικά με την εμπειρία, επισκεφθείτε www.houseofvans.com

vans.comyoutube.com/vans

instagram.com/vans_europe

facebook.com/vans

twitter.com/vans_europe

Snapchat:Vans

Φιλίππα Δημητριάδη

Η Φιλίππα Δημητριάδη είναι δημοσιογράφος. Γεννήθηκε το 1990 στην Αθήνα, όπου μεγάλωσε και ζει μέχρι σήμερα. Είναι απόφοιτος του τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών.

Share
Published by
Φιλίππα Δημητριάδη